|
|
|
|
|
|
תלונה שלא טופלה לשביעות רצון |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
נס ציונה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי הקודמת . סקאל העבירה את הטיפול תוך הסרת אחריות לניו פאן. ניופאן מצידה כמחווה של רצון טוב בלבד מציעה הנחה תמורת הכיריים של 400 ש"ח כלומר לקנות כיריים חדשים ב 850 ש"ח. המחיר של הכיריים מלכתחילה( כמו לקנות כיריים חדשים).
להזכיריכם הכיריים נקנו במחיר מלא אך כשהתגלתה תקלה מסתבר שאין כלל אחריות לכיריים וכי הן מדגם ישנן שאין לו חלקי חילוף.
נבקש את עזרתכם מאחר והתשובה שהתקבלה לא מספקת ולא היינו רוצים לפנות לערכאות משפטיות.
תודה על עזרתכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי כספי או הנחה בגובה הכיריים המקוריות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
סקאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|