פרטי התלונה

תלונות סקאל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה מצד סקל שירות לקוחות נושא התלונה:
הרשקוביץ אהרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏02 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיוטי פרי נתב"ג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל טרם עלייתי לטיסה רכשתי בחנות סקל אלקטריק דיוטי פרי בנתב"ג סוללה דגם: vivanco-cam bat-for fu/pe למסרטת וידאו סוניהסוללה נרכשה על ידי מתצוגה בהנחה של 10% אולם בנסותי לטעון אותה בחו"ל לא ניתן היה ולא היתה בה כל אנרגיה,פיקססתי את תלונתי אל החברה לפני שבוע ניסיתי להשיגם בטלפון אולם כלום,אין מענה.
לטיפולכם אודה!
כספי סוג הנזק :
החזר הכסף ששולם פתרון נדרש :

סקאל שירות לקוחות

, תגובה:
שירות לקוחות סקאל שם ותפקיד:
שלום רב,
להלן תגובתנו לדוח מס' 9635:
לאחר בירור המקרה ובדיקתו לעומק, הופנה הלקוח לסניף שבחר לנוחיותו לשם הפקדת המוצר וקבלת החלפה / שובר זיכוי / צ'ק לבחירתו של הלקוח ולשביעות רצונו.
תגובה:
החזר כסף/ החלפה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה