פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי ההסכם- מספר הזמנה 0977187 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏03 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שכרתי רכב דרך אופרן בקרואטיה ( מייצגים בארץ את נשיונל ) וסבלתי מ :
1. תורים ארוכים בעת קבלת הרכב בזגרב.
2. לא קיבלתי את רמת הרכב שביקשתי - הוזמן אופל אסטרא וקיבלתי שברולט אוואו ( רכב נחות משמעותית מהאופל )
3. נאמר לי שייתכן ואקבל רכב מסוג דיזל , אך בדיעבד התברר שאין אפשרות לקבל דיזל ברמת הרכב שהזמנתי.
4. הופתעתי לגלות שעבור כניסה יומית למונטנגרו יהיה עלי לשלם ביטוח ע"ס 170 יורו !!
5. ניסיתי לפנות לאופרן ולצבר ( דרכם הוזמן השרות ) בארץ , ולנשיונל בסניפים שונים ברחבי קרואטיה - אך זכיתי רק לעוגמת נפש , ביזבוז זמן וכסף !!!
6. זכיתי לשקרים ולסתירות רבות במהלך הנסיונות לשדרג את הרכב ולברר את נושא הביטוח : ניתן/לא ניתן לשדרג ישירות בנשיונל, צריך/לא צריך ביטוח לצורך כניסה למונטנגרו , יש/אין דיזל , פורד פוקוס כן/לא בקטגוריה של אופל אסטרא ועוד ועוד .
בשובי לארץ התלוננתי ישירות מולם - אך ניסו לפצות אותי ב"שוברי הנחה" ( לעג לרש ).
כספי סוג הנזק :
פיצוי משמעותי והתנצלות ! פתרון נדרש :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה