פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שמירה של הזמנה וחיוב על רכב שלא נשמר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
ברצוני להתלונן על שירות גרוע של חברת אופרן.
ב9.9.10, ערב ראש השנה, התקשרתי לחברת אופרן על מנת להזמין רכב לטיול באיטליה לשבוע ימים.
לאחר שיחה עם מספר חברות השכרה החלטתי לפנות לחברת אופרן לשכור רכב משדה התעופה בורונה ב-10.9.10 בשעה 12:00.

נציגת המוקד של אופרן שהתאפיינה בחוסר סבלנות וברצון "לסגור את העסקה" כמה שיותר מהר לפני כניסת החג,
ביקשה ממני את פרטי כרטיס האשראי שלי עבור רכב שיחכה לי בשדה תעופה מקבוצת הרכב של פורד פוקוס ודומיהן
במחיר של 261 יורו כולל כל הביטוחים.

שיחת ההזמנה נערכה בשעה 12:20 והנציגה ציינה כי אקבל מייל אישור לאחר חצי שעה,
לפלאפון שלי נשלחה מספר הזמנה :1224889 המוכיח כי קיימת הזמנה שלי במערכת.
אך אחרי חצי שעה לא הגיע מייל האישור ונציגי החברה של אופרו כבר לא ענו לטלפונים בשל כניסת החג.

לאחר שהבחנתי כי חברת אופרן לקחה ממני את פרטי כרטיס האשראי ומתכננת לגבות ממני כסף עבור שירות שבספק אקבל
התקשרתי באופן עצמאי לחברת EUROPCAR על מנת לבדוק אם יחכה לי רכב באיטליה.

נציגי החברה לא ידעו כלל במה מדובר ובטח שלא ראו הזמנה.

החג כבר נכנס ולי לא הייתה שום אפשות לפנות לחברות אחרות על מנת לשכור רכב.

כאשר הגעתי לאיטליה מיותר לציין כי לא חיכה לי רכב לא ביורופקאר ולא באף חברה נוספת.
נציגי חברת אופרן לא היו זמינים בשעה זאת ולמרות שהושארו הודעות אצל הכונן שענה לטלפונים, לא חזרו אליי עד עכשיו בנוגע לנושא.

לאחר פנייה לחברת מג'ורה שכרתי רכב במחיר של 367,44 יורו= 106 יורו יותר!

לאחר ששלחתי טופס לא לחייב אותי על הרכב שלא חיכה לי, הבחנתי בחיוב של 1268 ש"ח בכרטיס האשראי שלי.

לשאלתי מה ניתן לעשות בנידון, הפנו אותי לשירות הלקוחות של אופרן במייל, וכמובן שלא חזרו אליי עד כה.
השירות המחפיר של נציגת השירות בערב החג שרק חיכתה לגבות את כספי ולא דאגה לרכב שיחכה לי בתמורה והמשכו עם 3 נציגים שונים שלא מצליחים לפתור את הבעיה ומפנים אותי לשירות לקוחות שעובד 4 שעות ביום (!) לא מחזיר לי את הביטחון בחברה.
זו הפעם האחרונה שאפנה לחברה הנ"ל וכמובן שאמליץ לכל מכריי להיעזר בחברות מתחרות.

כספי סוג הנזק :
זיכוי ופיצוי כספי על ההשכרה היקרה שנעשתה באיטליה פתרון נדרש :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה