פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת רכב בנמל התעופה מילאנו - איטליה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' 25/07/10, בסביבות השעה 17:00 שוחחתי עמך בנושא דחיית הטיסה בשעתיים למילאנו.
יצרת קשר עם חברת אופרן בכדי לבדוק אתם את נושא קבלת הרכב לאחר השעה 24:00.
בסיום השיחה ביקשת ממני ליצור שוב פעם קשר טלפוני, עם חברת אופרן,
בכדי לוודא עמם שימתינו עבורנו בכדי לקבל את הרכב.

בסביבות השעה 18:00 יצרתי קשר עם חברת אופרן - נציגת השירות אמרה לי ששוחחו עם נציג חברת ההשכרה וכי אצטרך לשלם כ 25 יורו + מע"מ עבור ההמתנה.

בסביבות השעה 24:30 נחתנו במילאנו ומיד ניגשנו לדלפק חברת נשיונל (National\Maggiore) -
אך לצערי המקום היה סגור.

בשל כך לקחנו מונית למלון - עלות הנסיעה במונית 80 יורו
למחרת בבוקר נסענו שוב לנמל התעופה בעלות 50 יורו.

בדלפק של חברת נשיונל נאמר לי ע"י פקידת הקבלה, כי אף אחד לא פנה אליהם בנושא איחור המטוס וביקש להמתין עבורי - אם היו מתבקשים הם היו ממתינים.

אבקש מחברת אופרן לשלם עבורי את עלות נסיעת המונית מהשדה למלון וחזרה.
כמו כן, לזכות אותי על יום שכירות.
עמוס,

אני מבין שהשלב הבא שלי הוא להעביר תלונה ל:

משרד התחבורה + המועצה הישראלית לצרכנות + אמון הציבור וכו'...

בברכה,
בני אהרוני
יועץ טיולים ומשווק

אנ"א - אגודת אכסניות הנוער
אג"ת - אגד תיור ונופש
טלפון נייד: 7620756 - 057
טלפון במשרד: 6450445 - 08
פקס במשרד: 6450443 - 08
דוא"ל: [email protected]








--------------------------------------------------------------------------------
From: בני אהרוני
Sent: Monday, September 13, 2010 10:46 PM
To: בני אהרוני; '[email protected]'
Cc: '[email protected]'; טניה אגרנסקי
Subject: RE: Ofran CR Query 1198742, Aharoni Benyamin/M


עמוס,

לצערי - אתה לא מתייחס לפניות שלי.


בברכה,
בני אהרוני
יועץ טיולים ומשווק

אנ"א - אגודת אכסניות הנוער
אג"ת - אגד תיור ונופש
טלפון נייד: 7620756 - 057
טלפון במשרד: 6450445 - 08
פקס במשרד: 6450443 - 08








--------------------------------------------------------------------------------
From: בני אהרוני
Sent: Monday, August 23, 2010 9:36 PM
To: '[email protected]'
Cc: '[email protected]'
Subject: Ofran CR Query 1198742, Aharoni Benyamin/M


עמוס,

שלום רב !

מצ"ב התלונה כפי ששלחתי לגב' טניה.

אשמח לדעת מה התקדם עם תלונתי ?



בברכה,

בני אהרוני
יועץ טיולים ומשווק

אנ"א - אגודת אכסניות הנוער
אג"ת - אגד תיור ונופש

טלפון נייד: 7620756 - 057
טלפון במשרד: 6450445 - 08
פקס במשרד: 6450443 - 08



--------------------------------------------------------------------------------
From: בני אהרוני
Sent: Tuesday, July 27, 2010 11:43 PM
To: טניה אגרנסקי
Cc: רונית דמרי; זוהר גולמב
Subject: תקלה עם חברת אופרן (ofran) - השכרת רכב, מספר הזמנה 1198742


טניה,

שלום רב !

ביום א' 25/07/10, בסביבות השעה 17:00 שוחחתי עמך בנושא דחיית הטיסה בשעתיים למילאנו.
יצרת קשר עם חברת אופרן בכדי לבדוק אתם את נושא קבלת הרכב לאחר השעה 24:00.
בסיום השיחה ביקשת ממני ליצור שוב פעם קשר טלפוני, עם חברת אופרן,
בכדי לוודא עמם שימתינו עבורנו בכדי לקבל את הרכב.

בסביבות השעה 18:00 יצרתי קשר עם חברת אופרן - נציגת השירות אמרה לי ששוחחו עם נציג חברת ההשכרה וכי אצטרך לשלם כ 25 יורו + מע"מ עבור ההמתנה.

בסביבות השעה 24:30 נחתנו במילאנו ומיד ניגשנו לדלפק חברת נשיונל (National\Maggiore) -
אך לצערי המקום היה סגור.

בשל כך לקחנו מונית למלון - עלות הנסיעה במונית 80 יורו
למחרת בבוקר נסענו שוב לנמל התעופה בעלות 50 יורו.

בדלפק של חברת נשיונל נאמר לי ע"י פקידת הקבלה, כי אף אחד לא פנה אליהם בנושא איחור המטוס וביקש להמתין עבורי - אם היו מתבקשים הם היו ממתינים.

אבקש מחברת אופרן לשלם עבורי את עלות נסיעת המונית מהשדה למלון וחזרה.
כמו כן, לזכות אותי על יום שכירות.


בברכה,

בני אהרוני
יועץ טיולים ומשווק

אנ"א - אגודת אכסניות הנוער
אג"ת - אגד תיור ונופש

טלפון נייד: 7620756 - 057
טלפון במשרד: 6450445 - 08
פקס במשרד: 6450443 - 08


כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והחזר יום שכירות רכב פתרון נדרש :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה