פרטי התלונה

תלונות אופרן (Ofran)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מפתיע ולא מוצדק ע"ס 220 יורו נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שכרנו רכב במילאנו בחברת מג'ורה כאשר העסקה כולה נסגרה כמובן מהארץ דרך סוכנות נסיעות. בפרטי העסקה נאמר לנו שהמחיר כולל נהג נוסף לאחר שמסרנו את פרטי שני הנהגים, מעל גיל 24 שניהם. במילאנו נתבקשנו לתת כרטיס אשראי כפיקדון במידה וקורה משהו לרכב ולא נאמר דבר על חיוב נוסף. שעת קבלת הרכב נרשמה 10:45 למרות שבפועל חיכינו לרכב וקיבלנו אותו רק ב 11:30. בכל מקרה הקפדנו לדייק בהחזרת הרכב ולהגיע עד 10:45 לרומא. כתובת החניון להחזרת הרכב ברומא לא קיימת בgps אך מצאנו במהרה ובזמן את המשרד וביקשנו ממנו שיסביר לנו איך להגיע לחניון. ה"הסבר" של הנציג היה מאוד גרוע משום שחזרנו אליו שוב וממש התחננו שיראה לנו היכן זה או שינסה להסביר טוב יותר. לאחר התברברות של כ 10 דקות הצלחנו למצוא את המקום - עלייה בחניון של 7 קומות בעוד שאר חברות השכרת הרכב עושות זאת בעצמן ולא דורשות מהלקוח למצוא את המקום ולעלות את כל זה. הגענו, ביקשנו מהעובד שיאמר לנו שהכל תקין וכשורה והוא אישר ושיחרר אותנו.
למרבה ההפתעה, כרטיס האשראי חויב ללא הודעה מראש בלא פחות מ 220 יורו! כמובן שמיד יצרנו קשר עם סוכנות הנסיעות כדי לברר על מה החיוב ונענינו שמדובר ביום איחור ובנהג צעיר. לא ייתכן שהגענו בזמן למשרדי החברה ועוד מבלי לדרוש 45 דקות שהגיעו לנו ועוד בסופו של דבר יחייבו אותנו על יום איחור. ומעולם לא נאמר לנו שנצטרך לשלם תוספת עבור נהג נוסף שגילו מעל 24 ולכן לא נחשב לנהג צעיר, אין ספק שאם היינו יודעים זאת אזי היינו מבטלים נהג נוסף מאחר ובכל אופן הוא לא נהג ולו דקה אחת, רק הנהג העיקרי נהג ברכב.
כספי סוג הנזק :

אופרן (Ofran) שירות לקוחות

, תגובה:
לירון-שירות לקוחות אופרן שם ותפקיד:
אנא העבירו מספר הזמנה לצורך המשך טיפול,
תודה
תגובה:
אנא העבירו מספר הזמנה לצורך המשך טיפול,
תודה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה