פרטי התלונה

תלונות Samgal

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה בפרסום מחיר מכונת כביסה ויחס משפיל ופוגע נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
צ'ק פוסט שד' ההסתדרות 80 חיפה כתובת:
חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.6.09 שוטטתי באתרי האינטרנט על מנת לחפש מכונת כביסה. נכנסתי לאתר של "סמגל" וראיתי מכונת כביסה שעונה על הקריטריונים ובמחיר זול של 262 ש"ח בלבד. מנסיוני, אני יודעת שהרבה פעמים קורה שחברה מזמינה כמות גדולה של מוצר מסויים ואז כבר יוצא לשוק דגם חדש יותר ולאותה חברה אין ברירה אלא למכור במחיר זול כדי לא "להיתקע" עם המלאי.
ביצענו את ההזמנה דרך האינטרנט (יש לי הוכחות - צילומי מסכים של המחיר שהוצע וביצוע ההזמנה) ואף קיבלנו את אישור ההזמנה במייל.
באותו היום בערב התקשרתי לחברת "סמגל", ענה לנו נציג שהסביר שהם טעו במחיר (שכחו את הספרה אפס) והמחיר אמור להיות 2620 ש"ח ושאם אני רוצה להזמין במחיר הזה ניתן להזמין, יש מספיק מכונות מהדגם הזה במלאי.
אני כמובן לא הסכמתי עם זה וביקשתי שייצרו איתי קשר בדחיפות.
אף אחד לא טרח ליצור איתי קשר באותו היום וגם לא ביום לאחר מכן, עד שאני התקשרתי. ענה לי בחור שטען שהוא מנהל את אתר האינטרנט.
ההסבר שלו היה שאין במלאי ולכן לא ניתן לרכוש את המוצר בכל מקרה, אלא אם אני רוצה את המוצר במחיר המלא 2620.
הנציג היה שקרן, דיבר בצורה בוטה ומגעילה, כגון: "את אחת שמנסה לסחוט חנויות, לכי תנסי לסחוט חנויות אחרות". כאשר ביקשתי לדבר עם מישהו ממונה מעליו, הוא לא הסכים בשום פנים ואופן בטענה שהוא המנהל ואם אני רוצה להתלונן - עליי לשלוח מכתב. בנוסף, הוא לא הסכים לומר לי את שמו.
לסיום, הוא גם ניתק את השיחה. פשוט יחס דוחה שאולי מצופה מחברה תקשורתית גדולה, אך לא מחברה כמו "סמגל".
** השיחה הוקלטה וגם הודעתי את זה לנציג השירות כך שיש תיעוד לכל פרט בסיפור הזה.
בדרך עקיפה, אני יודעת ששוחחתי עם מאור.
הנזקים שנגרמו לי הם:
1. ויתרתי באותו יום שבת על הצעה אחרת מ"טרקלין חשמל" שהיתה בתוקף רק עד יום שבת.
2. אני עדיין ללא מכונת כביסה ומאוד חבל שאף אחד מחברת "סמגל" לא יצר איתי קשר - אישור ההזמנה נמצא אצלי אבל הם מחליטים פשוט להתעלם מזה.
3. אני יודעת משיחה עם הנציג ביום שבת כי ישנם עוד 9 אנשים לפחות כמוני.
אני לא מתכוונת לוותר על זה, משיחה עם עו"ד נמצאו גם מספר סעיפים בתקנון האתר שאינם קבילים בבית המשפט.
חברת "סמגל" צריכה להיות יותר אחראית לתכנים שהיא מעלה לאתר, על אחת כמה וכמה שמדובר במחירים ובהזמנות שמתבצעות.
וגם נזק כספי סוג הנזק :
מכירת המכונה במחיר שפורסם באתר פתרון נדרש :

Samgal שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה