פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כיול משאבות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
צומת סגולה כתובת:
תיאור הבעיה:
לאחר תדלוק הראתה המשאבה כאילו הוכנסו 57 ליטר סולר כאשר קיבולת המיכל לפי היצרן מקסימום54 ליטר. בבדיקה נמצאו עוד שוברי אשראי לא הגיוניים לרכב זה ולרכב נוסף עד 64 !!! ליטר.המתדלקת במקום ידעה להסביר שיש "כפתור ניקוז אוויר" בצמוד לפתח המיכל וכשהיא לוחצת אותו נכנס יותר סולר מהרגיל...
כספי סוג הנזק :
כיול המשאבות והחזר כספי פתרון נדרש :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דודי ויגדורוביץ, מנכ"ל שם ותפקיד:
בדקנו את פניית הלקוח באמצעות בדיקת כיול של משאבות 4 ו-5 בתחנת דור סגולה
בהן תידלק לטענתו.

בבדיקת הכיול נמצא כי המשאבות מכוילות באופן מדויק ואין כל בעיה בכמות הסולר
הנופקת ללקוח.

מעבר להתייחסות הפרטנית אני מתעסק בתחנות תדלוק במשך כ- 15 שנים.
המקה הקיצוני ביותר שנתקלתי בו של אי דיוק בכיול היה עם סטייה של 0.4%
כך שהמספרים הנטענים בתלונה של 3 או 10 ליטר על 54 ליטר אינם מתקבלים
על הדעת.

חשוב לציין שמידות ומשקלות של משרד המסחר והתעשייה מבצע כיולים בתחנות
עם פלומבות מיוחדות לפחות אחת לשנה.

סביר שטענת הלקוח לקיבולת הרשומה בספר הרכב נכונה אך לא פעם נתקלנו
בפערים בין הרשום למה שנכנס בפועל.

הלקוח קיבל הסברים אלו גם בטלפון אך כנראה לא השתכנע.
תגובה:
אני מציע שע"מ לבדוק את הנושא לעומק יגיע הלקוח עם מיכל ריק כמעט לחלוטין
לתחנה אחרת שיבחר (לא שלנו) ויווכח מהי קיבולת המיכל.

אני אשמח לשמוע מה הממצאים שלו לאחר בדיקה כזו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה