פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מהילת מים בדלק < נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏מאי ‏2000 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בניין צרפת יקום כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31.05.2000 בזמן מילוי דלק בתחנת דור יקום, התברר לי שבדלק שמילאו לי (ולמס' נהגים נוספים) היתה כמות גדולה של מים.
בתחנה נתנו לי טופס ארוע למלא, אותו מילאתי לפני סוף הארוע.
פניתי לדור מס' פעמים לגבי פיצוי, ובסוף, אחרי זמן רב, הם הסכימו לפצות אותי רק על עלות הדלק שמילאתי אצלם (הם הסתמכו על טופס האירוע בלבד. לנו לא הוסבר שטופס זה הוא לגביהם טופס תלונה).
עופרה מדור נתניה גם סירבה לתת לי לדבר עם מי שקבע את ה"פיצוי" הנ"ל.
אחרי תקופה ארוכה פניתי אליהם שוב. הפעם עופרה ביקשה שאשלח לה את כל הטפסים מחדש והבטיחה להחזיר תשובה. העברתי שוב את טופס הארוע + הסבר על בזבוז יום עבודה ועלויות נוספות (כמו דלק שהיה במיכל לפני המילוי והוצא על מנת לנקות את המיכל ממים).
כמובן שלמרות ההבטחה לא חזרו אלי. ואחרי כמה חודשים, כששוב פניתי אליהם הם שוב ביקשו ממני את כל החומר מחדש.

אני מאז נמנע מלתדלק בתחנות דור.
עוגמת נפש, בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דודי ויגדורוביץ, מנכ"ל שם ותפקיד:
הארוע המתואר הינו מחודש מאי 2000 לפני יותר מחמש שנים .
בתקופה זו נוהלה תחנת דור יקום ע"י חברת דור אנרגיה ולא ע"י חברת דור-אלון.

מאחר ואין בתחנה ו/או בחברה כיום אף אחד שהיה מעורב באותה עת בניהול התחנה
אין לנו כל דרך לבדוק את הטענות הנ"ל ולהתייחס אליהן.

גם אם בזמנו היתה "סחבת" בנושא כטענת הלקוח הנ"ל אינו יכול להסביר חמש וחצי שנים שחלפו מהארוע לפניית הלקוח כיום.
תגובה:
לצערי לאור הזמן הרב שחלף, יותר מחמש שנים ,אין לנו דרך לבדוק את הטענות
ולהתייחס אליהן.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה