שרות לקוי ביותר< |
נושא התלונה: |
יום ראשון 11 נובמבר 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
בניין צרפת יקום |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.11.07 תדלקתי את רכבי בכרטיס אשראי בתדלוק עצמי , הקבלה שקבלתי מהמכשיר לא תאמה את הפרטים שלי (מספר רכב\מספר כ. אשראי וכו') בתאריך 11.11.07 פניתי לראשונה בצורה טלפונית למנהלת התחנה ובקשתי לקבל חשבונית ,לאחר מספר פניות נתבקשתי להשאיר פרטים, מאז עברו 18 יום של אינספור טלפונים למנהלת התחנה (שברובם לא נענו,או שהבטיחו שיחזרו)פניה דרך אתר האינטרנט של דור אלון לשרות הלקוחות שלא נענתה, טלפונים לדור אלון תפעול שהבטיחו שמנהלת התחנה תחזור אלי והעניין באחריותה(חלק מהשיחות נותקו , לדעתי במכוון).
יש לציין שאני לא אוסף חשבוניות כתחביב , אני מקבל החזרי הוצאות מהעבודה.
|
תודעת שרות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|