פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי ביותר< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בניין צרפת יקום כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 09.11.07 תדלקתי את רכבי בכרטיס אשראי בתדלוק עצמי , הקבלה שקבלתי מהמכשיר לא תאמה את הפרטים שלי (מספר רכב\מספר כ. אשראי וכו') בתאריך 11.11.07 פניתי לראשונה בצורה טלפונית למנהלת התחנה ובקשתי לקבל חשבונית ,לאחר מספר פניות נתבקשתי להשאיר פרטים, מאז עברו 18 יום של אינספור טלפונים למנהלת התחנה (שברובם לא נענו,או שהבטיחו שיחזרו)פניה דרך אתר האינטרנט של דור אלון לשרות הלקוחות שלא נענתה, טלפונים לדור אלון תפעול שהבטיחו שמנהלת התחנה תחזור אלי והעניין באחריותה(חלק מהשיחות נותקו , לדעתי במכוון).
יש לציין שאני לא אוסף חשבוניות כתחביב , אני מקבל החזרי הוצאות מהעבודה.
תודעת שרות פתרון נדרש :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה