פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע וירטואלי... נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
ליד איצטדיון קרית חיים כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני מספר חודשים יצאה תחנת הדלק במבצע לאיסוף בולים על תדלוק, המתנה- כדורגל, כדורסל או כדוריד בתוספת כספית למי שיאסוף מספר מסוים של בולים.
העדפתי לתדלק בדור אלון בגלל המבצע אך לצערי לכשנגמר מועד חלוקת הבולים וניתן היה לקבל את הכדור , זה לא נמצא במלאי או מתנה כלשהיא אחרת כתחליף,
כששאלתי את המתדלקים או במשרד נאמר לי שחסר ובקרוב יגיע וכך עד ליום האחרון בו ניתן היה לקבל את המתנה ומיד למחרת התשובה כבר השתנתה ל "מצטערים המבצע נגמר" וכשאמרתי להם: "הרי כל השבוע שעבר לא היה לכם במלאי אז מה העבודה הזאת בעיניים" , ובמשרד הרכינו את ראשיהם כמודים באשמה אך זה לא תלוי בהם ו"אין עם מי לדבר"
בתודה מראש על קבלת התלונה והטיפול.
בזבזתי זמן מצטבר ודלק כדי להגיע לתדלק בתחנה זו גם סוג הנזק :
מימוש הבטחות. פתרון נדרש :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דודי ויגדורוביץ, מנכ"ל שם ותפקיד:
מבצע "סופר בול" נערך בכ- 140 תחנות ברשת דור אלון ובכ-70 סניפי אלונית במשך
4 חודשים ובמסגרתו חולקו כ- 150,00 כדורים מסוגים שונים.

במהלך המבצע לפרקים קצרים ביותר של מס' ימים היה בחלק מהתחנות מחסור
בכדורים עקב בעיות לוגיסטיות שנפתרו במהרה

גם כיום לאחר שהמבצע הסתיים במידה ולקוחות שלא הספיקו לממש את הבולים
שאספו אנו מאפשרים להם לעשות כך.

אנו קצת תמהים על טענת הלקוח כי עד היום יש כדורים במרבית התחנות מתוך
מטרה לאפשר ללקוחות נוספים לממש את הבולים.
תגובה:
אנו ניצור קשר עם הלקוח בהקדם ונתאם עימו מימוש הבולים שצבר ל כדור בו הוא
מעונין
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה