פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות של עובד< נושא התלונה:
פיינשטיין דן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
בניין צרפת יקום כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, אני קונה קבוע בדור אלון עמיצור באשקלון ולאחרונה נתקלתי בהתנהגות גסת רוח במיוחד של עובד בשם יניב אלישקוב. אני מגיע הרבה לתחנה זו לאחר טיולי אופניים ארוכים וכו'. כאשר הגעתי לשמה לתדלק ביום שישי 20.08 בסביבות השעה 2 לפנות בוקר ע"מ לתדלק, ביקשתי מיניב שיפתח את השירותים אך הוא סירב. במקביל, הגיעה אישה בהריון מתקדם, וביקשה אף היא להכנס לשירותים בדחיפות אך הוא סירב. היא ביקשה והתחננה אך הוא אמר לה לא בכל זאת, למרות הפצרותיה. כששאלתי אותו למה הוא לא מכניס אותה לשירותים הוא טען שמנהלת התחנה אינה מאשרת פתיחת השירותים בין השעות 22:00-06:00.
העובד הנ"ל עובד משמרות לילה בלבד במשך כל השבוע, ולאחר שביררתי עם עובדים אחרים, הסתבר שהוא "ממציא" חוקים וכלל אין הוראה כזו ממנהלת התחנה, לא מהקבועה (שכרגע בחופשת לידה) ולא מהנוכחית(זמנית).
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כלשהו על עוגמת נפש או לפחות נזיפה בעובד פתרון נדרש :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה