|
|
|
|
|
|
אי שליחת אישור ביטול התקשרות עם החברה בפקס |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
חדרה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.2.13 ביקשתי מחברת הום סימיקארד בע"מ (חברה שמנפיקה כרטיסי תדלוק בתחנות דור אלון)לנתק את הקשר עימם עקב חיובים לא נכונים ולבטל את כרטיסי התדלוק שברשותי נאמר לי שהכרטיסים בוטלו אך
למרות בקשות חוזרות ונשנות לקבל זאת בכתב הם מרחו אותי בסיפורים ולא שלחו לי פקס אישור ביטול.
עזרתכם תודה
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מבקש לקבל בפקס אישור על ביטול התקשרות עם החברה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|