פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על קיבולת דלק מוגזמת נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
בניין צרפת יקום כתובת:
דור אלון הרכבת ב"ש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שבת נכנסתי לתחנת דור אלון וביקשתי מהמתדלק תדלוק מלא. בחשבונית שקיבלתי חוייבתי על 49.446 ליטרים. כשנכנסתי לתחנה עמד מחוג הדלק שלי על רבע מיכל. פניתי למתדלק בטענה שרכבי מסוג סיאט איביזה מכיל רק 45 ליטרים. המתדלק התעקש שאני טועה, ולא היה בידי באותו רגע הוכחות נוגדות אז ויתרתי ונסעתי. בביתי מצאתי קבלות מתדלוקים קודמים בהם הגעתי לתחנה עם מיכל ריק לחלוטין והתדלוק מעולם לא עבר 43 ליטרים. כמו כן פניתי ליבואן סיאט בישראל וקיבלתי מפרט קיבולת נוזלים לפי מס' הרכב שלי, רכבי אכן מכיל כ- 45ליטרים.להערכתי חוייבתי בכ-17 ליטרים מיותרים. נחלתי אכזבה שכן בדרכי דילגתי על 4 תחנות דלק מהחברות המתחרות ובחרתי "להתאפק" כפי שמורות הפרסומות ולזכות לשירות טוב. כמו כן התאכזבתי ששוב נתבקשתי לחשוד באמינותו של נותן השירות. שלחתי פקס לחברת דור אלון ווידיתי טלפונית שהוא הגיע ליעדו לפני כשבועיים אך טרם התקבלה תגובה . בתודה מראש על השירות המבורך
עוגמת נפש סוג הנזק :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דודי ויגדורוביץ, מנכ"ל שם ותפקיד:
ראשית ברצוני לציין כי התחנה בה בוצע התדלוק נשוא התלונה מופעלת באמצעות
מפעיל פרטי -מוטי בן איון , ולא ע"י החברה.

למרות האמור אתייחס לאמור בפנייה: המשאבות בתחנת דור אלון הרכבת ב"ש הינן
משאבות אלקטרוניות חדישות שאין כל אפשרות להפעילן כשאין לא מאופסות.
לגבי האפשרות של סטייה בכיול המשאבות הלקוח מדבר על סטייה של יותר מ- 30% דבר שלמיטב ניסיוני הינו בלתי אפשרי. הסטייה המקסימלית שנתקלתי בה
ביותר מ-10 שנות פעילות בענף הינה 0.5% או 0.4% .
ראוי לציין כי המשאבות בכל התחנות, לרבות התחנה האמורה, מכוילות ע"י מידות
ומשקלות של משרד התמ"ת ויש אישור לכך ע"ג כ"א מהמשאבות בתחנות

תגובה:
על הלקוח לפנות למפעיל התחנה : מוטי בן איון טל: 5703885 - 050
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה