פרטי התלונה

תלונות דור אלון אנרגיה בישראל

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס של עובדת בשם אורלי ללקוח נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
אזור תעשייה תפן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כלקוח ותיק של של דור אלון הייתי מזועזע מהיחס של עובדת בשם אורלי בתחנת הדלק של אלון באזור התעשייה של תפן. העובדת הרסה לי ולמשפחתי את חופשת חג השבועות וכתוצאה מכך היינו צריכים לחזור ללא השלמת החופשה תוך עוגמת נפש ובזבוז זמן.

לאחר תדלוק רכבי ורכישת מוצרים בחנות התחנה, החלטתי לבדוק את השמן והמים ברכבי (הרגשתי שיש נזילה ורציתי לבדוק). בתחנה היו 6 משאבות וחוץ ממני כל המשאבות (6 במספר) היו פנויות. לקוח אחר שהגיע לתחנה החליט שהוא רוצה לתדלק את רכבו *דווקא* במשאבה בה עמד ריכבי, והחל לצעוק ולנבל את פיו. העובדת בשם אורלי, לא רק שלא הפנתה את הלקוח למשאבה אחרת (6 משאבות היו פנויות), אלא החליטה כי עליי להזיז את ריכבי אף על פי שתדלקתי בתחנה ואני בודק האם יש שמן ומים. העובדת צעקה במלוא פיה על לקוח משלם. מעולם לא נתקלתי בכזה יחס ברשת דור אלון. המקרה המצער הרס לי את החופשה בצפון (עלות דלק משוערת של כ 350 ש"ח) ובמקום להמשיך בטיול החלטנו כי נחזור בחזרה לאזור המרכז מבלי להשלים את הטיול.

1. כלקוח ותיק של אלון, אני מצפה כי ישלח לי פיצוי כספי בסך 500 ש"ח על הדלק ועל עוגמת הנפש כתוצאה מהריסת החופשה בצפון.
2. אבקש דיווח על העונש שהוטל על העובדת והטיפול בנושא שירות הלקוחות.
3. החלטתי כי עד שהנושא לא יטופל לתומו, אפסיק לתדלק ברשת אלון (ברשות משפחתי 6 רכבים ועד היום שמחנו לתדלק באלון, אבל לא לאחר השרות הלקוי שקיבלנו).
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי ואי קידום העובדת פתרון נדרש :

דור אלון אנרגיה בישראל שירות לקוחות

, תגובה:
דוד אליהו- מנהל מרחב צ שם ותפקיד:
קיבלנו את פנייתו של עופר שטוען כי הגיע לתדלק אצלנו בתחנת תפן בחג השבועות ובדקנו אותה.
עפ"י בדיקתנו הנ"ל תדלק את רכבו ובסיום התדלוק רכש מוצרים באלונית ובדק שמן ומים לרכבו והשאיר את הרכב חונה ליד המשאבה, דבר שחסם את האפשרות של לקוח נוסף שהגיע לתחנה לתדלק.
לטענת עופר הלקוח הנוסף שהגיע לתחנה צעק עליו וגידף אותו וכך גם עובדת התחנה.
עפ"י בדיקתנו עופר התבקש בצורה מנומסת להזיז את רכבו לחנייה וסירב לבקשה.
כתוצאה מכך פרץ ויכוח בינו לבין הלקוח הנוסף, שגם ביקש מעובדת התחנה לסייע לו. העובדת ביקשה גם היא מעופר להזיז את רכבו אך הלה בחר שלא להזיז את רכבו ואף צעק עליה.
עובדת התחנה פגועה ובוכייה התקשרה מייד למנהל התחנה, וזה שוחח עם עופר טלפונית וביקש ממנו בכל לשון של בקשה להזיז את הרכב אך הנ"ל התעקש, צעק והשתולל בתחנה ואף הוזמנה ניידת משטרה ע"י הלקוח הנוסף שביקש לתדלק. צר לנו שעופר לא מציין את כל הפרטים בתלונתו.
העובדת שהיתה בתחנה הינה עובדת המועסקת בחברה מזה זמן רב ומוכרת לנו כאדיבה ושרותית.
לאחר בדיקה מעמיקה של המקרה איננו סבורים כי היה דופי בהתנהגות העובדת כלפי עופר. נהפוך הוא. עופר הוא שהתנהג בצורה בוטה ביותר.
לפיכך אנו דוחים מכל וכל את טענותיו וכמובן את תביעתו הקנטרנית של עופר לפיצוי בגין עוגמת נפש.
תגובה:
אנו שמים את הלקוח במקום הראשון ומשקיעים מאמצים ומשאבים רבים ע"מ להעניק ללקוחותינו שרות אדיב ומקצועי וכך נמשיך לעשות. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה