|
|
|
|
|
|
אי אספקת מיטה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 12 ינואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש דצמבר רכשתי מיטה מתכווננת כשזמן האספקה היה עד 14 ימי עסקים , כעבור שבוע התקשרו אלי והודיעו שהמיטה תסופק בתאריך 16/12/15 יום לפני עדכנו אותי והודיעו שהמיטה מתעכבת כיוון שיש עיכוב באספקת המנגנון .
עד היום 12/1/16 עדיין לא סופקה המיטה .
כשאימי יצרה קשר עם ערוץ הקניות דרך המייל לשרות לקוחות ובשיחת טלפון נציגת השרות בשם אלינור לא יכולה היתה לנקוב בתאריך האספקה , אמי ביקשה לשוחח עם המנהל אך לצערי רן זיסר לא הסכים לשוחח איתה רק לאחר שליחת מייל אליו למרות שציינתי שנשלח מייל לשרות הלקוחות ביום ראשון 10/1/16 אני רואה בחומרה עובדה זו כיון שאשתי ואני ישנים על הרצפה ואנו כבר עם כאבי גב.
|
|
|
|
|
|
|
|
ערוץ הקניות שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|