פרטי התלונה

תלונות ערוץ הקניות

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקה ואי מתן זיכוי ללא אישור הספק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
שד' ירושלים 49 , תל אביב 68180 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בתאריך 21.10.2016 רכשתי מהאינטרנט מתלה בן 12 זרועות , כבר באותו היום חויבתי בכרטיס האשראי גם עליו וגם על המשלוח שלו .
חיכיתי בסבלנות , אך דבר לא הגיע , ביום חמישי 03.11.2016 שוחחתי עם נציגת שירות שאמרה שזה כנראה יגיע עוד היום ואני עדיין בטווח הימים של אספקת המוצר ,
השארתי הודעה באתר האינטרנט לכאורה שהוא הטרנד החדש לשירות הלקוח .
ענתה לי נציגה , שמסרה בחוצפה שהיא לא מחויבת לומר לי שמה, לטענתה , המוצר אזל במלאי , ולא יהיה אולי רק בעוד חודש ,

מסרתי לה שכבר חייבתם אותי ואני דורשת זיכוי מידי , נדהמתי איך קיבלתי עשרות מיילים שההזמנה בוצעה אך לא מייל אחד שאין את המוצר במלאי ,

הגברת מסרה לי שהיא אינה יכולה לזכות אותי , "רק לאחר אישור הספק לזכות אותי עבור המוצר ".

מכיוון שרכשתי באופציה ממוחשבת אין אפשרות לזכות ????

הספק מתחייב לספק מוצר והוא לא עושה זאת כי אין לו במלאי והוא יקבע אם לאשר לזכות אותי ???
ואיפה ערוץ הקניות המפואר בכדי להיות הגון מספיק בשביל להתנצל שאין בכלל מוצר לספק רק אולי בעוד חודש ???

האם נשמע כזה דבר , כזה שירות בעידן של היום ???
אני דורשת לזכות אותי במיידי עוד היום בכרטיס האשראי עבור המתלה והמשלוח שלו !

.
חוצפה , בזבוז זמן , עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מיידי בכרטיס אשראי פתרון נדרש :

ערוץ הקניות שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה