פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הספקת סחורה ששולמה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
1. בתאריך: 18-2-2016 בוצעה עסקה עם חברת: "אולסייל" לגבי שעון חכם אלחוטי דגם GTI מבית SW718 שמספקת חברת: "גרנדטרייד". בעלות של 99 ₪ ובנוסף הוזמנו אוזניות תואמות לשעון בעלות של 50 ₪.
2. בתאריך: 28-2-2016 קיבלנו את השעון בדואר אך ללא האוזניות התואמות.
3. בתאריך: 29-2-2016 בוצעה שיחת טלפון עם תומר (חברת "גרנדטרייד") שבה הוסברה הבעיה שלא סופקו האוזניות ותומר הבטיח שהוא שולח חדשות באותו היום
4. מאז אותה ההבטחה קיימתי מס' שיחות עם נציגים שונים של חברת "אולסייל" ועדיין עד היום (27-7-2016, 5 חודשים אחרי!!!) לא קיבלנו את האוזניות ששולמו במועדם.
5. בנוסף, חשוב לי להביא לידיעתכם שזהו אינו המקרה היחידי שבו חברת: "גרנדטרייד" לא עומדים בהתחייבויותיה. אבי ביצע הזמנה לאותו שעון באותו היום שבו הזמנתי ורק לאחר מס' חודשים אכן קיבל את השעון אך לא בצבע הרצוי וכמובן גם ללא האוזניות.
6. ברצוני להביע את אכזבתי מהסחבת המתישה ומהשירות של חברת "גרנדטרייד" בפרט וחברת "אולסייל" בכלל. ודורשת החזר כספי מלא על האוזניות שלא התקבלו מעולם ופיצוי הולם על אוגמת הנפש שנגרמה. (זוהי הייתה מתנת יום הולדת).
7. לטיפולכם,
ליטל שחר

פלא: 0528229018
כספי סוג הנזק :
החזר כספי+פיצוי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה