פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב לאחר תהליך ניוד נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב6 לספטמבר 2016, עברתי תהליך ניוד של תשתית וספק האינטרנט מ018 לבזק בינלאומי. באמצע אוקטובר, קיבלתי חשבון חודשי מ018, שכולל תשלום על חודש ספטמבר כולו. כלומר, לא בוצע ניתוק מ018 והחברה ממשיכה לחייב אותי. ב21 לאוקטובר התקשרתי ל018, נציגת שירות הלקוחות טענה שהבעיה אינה ב018 כאם בבזק בינלאומי שלא ביצעה בקשה לניתוק מ018. ביקשתי מנציגת 018 לנתק אותי משירותי האינטרנט. הנציגה טענה שלא ניתן לנתק וצריך לחכות כשני ימי עסקים, אך מרגע בקשתי לניתוק איני משלם. לאחר שיחה זו, פניתי לבזק בינלאומי ושאלתי מדוע לא נשלחה בקשת ניתוק מ018. הנציגה של בזק בינלאומי אמרה שvנושא יבדק ואקבל תשובה בתוך 3 ימי עסקים.
ב27 לאוקטובר, יצרתי שוב קשר עם 018 וביקשתי לדעת האם נותקתי משירותי האינטרנט, להפתעתי, הנציגה כלל לא ראתה במערכת שום בקשה כזו, כלומר 018 המשיכה לחייב אותי גם כעבור השיחה שנערכה ב21 לאוקטובר. התעקשתי כי אנותק מיידית מהשירות, ואכן ב27 לאוקטובר קיבלתי אישור מ018 שנותקתי משירותי האינטרנט.
ב31 לאוקטובר פניתי שוב לבזק בינלאומי (אשר לא חזרה אליי בתוך 3 ימי עסקים), נציגת השירות טענה שהניוד בוצע בדיוק כמו שצריך במערכת ונשלחה הודעה ל018 עפ"י חוק. כמו כן טענה הנציגה ש018 יכולים לפנות לבזק ולקבל את המידע על כך שנויידתי ב6 לספטמבר.
ניסיתי ליצור שוב קשר עם 018, אחרי המתנה של 20 דקות על הקו, במהלכן עברתי ממקום 14 בתור למקום 1 בתור, פתאם חזרתי למקום 13.
אני דורש מ018 לזכותי מכל תשלום שבוצע החל מה-6 לספטמבר 2016.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה