פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכרז שבוטל לאחר שאושר בע"פ ובכתב בטוענה שההליך לא היה תקין נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
זכייה עם מספר אישור \עסקה 987527
שלום רב,

ביום 25/10/06 זכיתי דרך אתרכם בטלויזיה מסך "37 LCDTV דגם LT37VX5 מבית AEG,במכירה פומבית המתחילה ב1 שקל ,לאחר הזכייה נכנסתי להצעות שלי וראיתי את המוצר עם מחיר הזכייה 510 ₪ השלמתי פרטים כמקובל כולל מספר כרטיס אשראי (יש לציין שזו לא פעם ראשונה בה אני רוכש דרך האתר).
למחרת בבוקר 26/10/06 התקשרתי לאול סל שירות לקוחות שאלתי אם העיסקה מאושרת >קיבלתי אישור בע"פ וכן אישור בדוא"ל שאכן העיסקה מאושרת עם מס אישור עסקה \קבלה מספר 987527.שם צויין אף כי המוצר יסופק בתוך 7 ימי עבודה עם כל הפרטים הרלוונטיים. לאחר מכן התקשרתי לספק (אמפא) ושאלתי אם הם אכן רואים עיסקה על שמי ושהכל תקין באמפא (הספק ) טען שהכל בסדר ואת המוצר אקבל תוך 7 ימים ואף אימת עימי את הכתובת למשלוח.
לאחר כמה שעות אחה"צ נכנסתי לאתר לחשבון שלי נוכחתי לדעת כי רשום פתאום על יד הזכייה "ממתין לזיכוי ע"י אול סל" התקשרתי שוב ושם " פתאום" טענו שהייתה טעות במחשב ,ה"הליך של המכרז לא היה תקין " ולכן המכרז בוטל . שאלתי למה לא מעדכנים אותי שהמכרז בוטל ובעצם לא זכיתי בטלויזיה ,ו"זכיתי " לתשובה שבבוקר לא ידעו על הטעות ועכשיו (באחה"צ יום למחרת המכרז) עלו על הטעות טענתי בפני אשת שירות הלקוחות שיש לי כבר מס אישור \קבלה(מס 987525) איך נותנים לאדם מספר אישור עיסקה לפני שמקבלים אינפורמציה על כל הטעיוית שקרו אם קרו ביום האתמול(בעיקר אתר ידוע ומכובד כמו אול סל הנחשב מהמובילים בארץ) , מה גם שכבר העבירו את זה לספק , יתרה מכך וידאתי זאת בבוקר עם איש שירות לקוחות של אול סל שטען אף בע"פ שהכל תקין ועיסקה מאושרת.
מיותר לציין כי לפני סיום המכירה עקבתי אחר ההצעות וראיתי שסכום ההצעות עולה-עובדה שמעידה כי פעילות המכירה הייתה תקינה .כמו כן לעניות דעתי ככל שהייתה תקלה באתר היו (אול סל ) צריכים להודיע על כך מיד ולא לאחר שעות רבות ולאחר שהתקבלו הודעות זכייה בע"פ ובכתב שהנני הסתמכתי עליהן(יש לזכור שאת התקלה באתר מסרו לי לאחר שאני פניתי לאתר ביוזמתי ולא ביוזמת אול סל " מה שעשוי לרמז על טעם לפגם באתר הנחשב מהמובילים בארץ).

אי לזאת ובהתאם לכך הנני עומד על קבלת הזכייה במחיר שהוצע באופן מיידי ,אינני מקבל את הודעת האתר וכן אינני משלים עם כך שהאתר מבקש לבטל את המכירה רק משום שלא השיג מחיר גבוה עבור הטלויזיה או בתרוץ שבו טען שהיו עוד רבים כמותי שזכו.
מיותר לציין שככל שהאתר יעמוד על גרסתו הנני מבקש לקבל הסבר מפורט בצירוף אסמכתאות , בדבר "התקלה " שארעה לכאורה וחייבה את ביטול הזכייה.

בתוך כך לעניות דעתי מנהל מכירה (אתר מכירות באינטרנט לצורך העניין ) המפעיל את האתר מדי יום המחשיב עצמו אתר הגון ואמין ובין המובילים בארץ המבקש להסתמך על פטור בשל תקלה במחשבים ,צריך לדאוג כי יהיה מי שיודיע לגולשים בזמן אמיתי שאכן יש תקלה ככל שישנה כזאת ולא לחכות עד סגירת המכרז ולהחליט בדיעבד באופן חד צדדי על ביטולו ,(זאת לאחר שאישר בע"פ ובכתב ואף נתן מספר אישור עיסקה והעבירה לספק ,ואם לא די בכך לא עידכן את הגולש אלא רק לאחר שנשאל על ידי הלקוח בעניין),שעה שהמחיר נמוך לטעמו .התנהגות זו מעמידה את הלקוח במצב נחות ונראית בלתי מקובלת בנסיבות העניין.

* הנני שומר לעצמי את כל זכויותיי בעניין זה, לרבות פניה לערכאות.

בתודה מראש

054-5432017/054-4972034.
שלחתי מייל לאתר בינתיים אף אחד לא מתייחס אליי ,אני חוזר אבקש הוכחות למקרה דנן...
.
לא קיבלתי מוצר בו זכיתי במכרז בטוענה שההליך ל א חו סוג הנזק :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה