פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגשת הצעה למכרז וביטול עיסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏03 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 17/12/2006, 18/12/2006 ניגשתי לשני מכרזים באתר אולסייל על מסכי LCD של חברת LG. בתום המכרז הוצגה הודעה כי המכרז הסתיים והזוכים יקבלו הודעה. עקבתי אחר תיבת הדואר האלקטרוני שלי וכרטיס הלקוח במשך מספר ימים לאחר המכרז, אך לא קיבלתי אף הודעה בנוגע לזכייה! לאור זאת, הנחתי כי לא זכיתי באף אחד מן המכרזים. אתמול, בתאריך 3/1/2007, עבר בעלי במקרה על חיוב כרטיס האשראי והבחין בשתי הורדות על-סך כ-3000 שקלים.
פנינו באמצעות אתר האינטרנט אל חברת אולסייל (מספר פניה 101629), אך אף אחד לא חזר אלינו. מספר שעות לאחר מכן, התקשר אלי שליח של חברתי ח.י. מחשבים, על-מנת להביא לי את המסכים, אך היות ולא ידעתי על הזכייה, סירבתי לקבלם והם הוחזרו לחברה.
כאשר הצלחתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות של אולסייל, טענו בפני כי נשלחה אלי הודעה וזו בעיה שלי שלא קיבלתי אותה ושאין ביכולתם לעשות דבר בנידון. בנוסף, טענו בפני כי המתנתי זמן רב מידי עד שפניתי אליהם, שעכשיו מאוחר מידי ושאין הם מתכוונים לפעול בעניין.
על-מנת לבטל את העסקה מבלי לשלם דמי ביטול על-סך 100 ₪ או 5% מערך הקניה, דורשת חברת ח.י. מחשבים אישור של חברת אולסייל כי לא ידעתי על הזכייה. מצד שני, חברת אולסייל מסרבת לספק אישור כזה. משמעותו של סירוב זה, הוא שנדרש עלי לשלם סכום כסף בגלל מצב שקרה שלא באשמתי או באחריותי.
פניתי לחברת אולסייל ע"י מכתב רשמי, אך לא קיבלתי כל תגובה
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
ביטול החיוב ללא החזר בספי, התנצלות מחברת אולסייל על התנהלות העניין פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה