פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר מקולקל-התנערות מתיקון, יחס מזלזל, סחבת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 9.4.06 רכשנו מערכת קולנוע ביתית Z-100 DIVX של חברת GRAETZ דרך אולסייל. לציין כי תגובת מכשיר ה-DVD היתה איטית אך לא ייחסנו לכך חשיבות. לקראת תום האחריות על המערכת (אחריות לשנה מיום הקניה) החלו להישמע רעשים נלווים מן הרמקולים בעת הכנסת דיסק ובעת ניגונו ובהמשך- דיסקים הוכרזו ע"י המכשיר כלא תקינים, דיסקים הופעלו אך לא נשמע השמע. פנינו אל החומר הנילווה למערכת שרכשנו לשם איתור מקום התיקון- שם נרשם כי חב' "אלרם" היא נותנת השירות. פנינו אליהם ונמסר לנו כי למרות הכתוב אצלנו, הם אינם נותני השירות . פנינו אל שרות הלקוחות של אולסייל, ששוב הפנו אותנו למעבדת השירות של אלרם ולאחר הפצרותינו כי פנינו אליהם והם אינם מטפלים בעניין נמסר לנו שם של נותן שירות אחר-דיגיטל אייג' ונאמר לנו כי ניגש אליו עם המערכת ולאחר שנקבל ממנו אישור על אי-תקינותה, תוחלף המערכת. לאחר שאיתרנו את גורם זה, פנינו אליו (אל דיגיטל אייג') ושם נמסר ע"י אירנה ונציג נוסף בהתקשרות נוספת שלנו אליהם כי הם אינם נותנים שרות למכשירים של חב' גראטס כבר למעלה משנה. שוב חזרנו אל אולסייל ומאז אנחנו בסחבת עם נציגי השרות שלהם, בינתיים כבר האחריות פגה, בכל פעם שאנו מבקשים לשוחח עם האחראי אנחנו נתקלים בתשובה "היום הוא בחופש" ולאחר התעקשות התשובה הניתנת היא: "האחראי יצור אתכם קשר עד 5 בערב" כך מס' פעמים וללא יצירת כל קשר עמנו. נשמח לסיוע שכן זכינו ליחס מזלזל, התנערות, סחבת עד לתום תק' אחריות ההולכת וגדלה, שילמנו עבור המערכת ונותרנו עם מכשיר תקול. תודה מראש על כל סיוע בעניין.
עלבון ונזק כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר או החלפתו פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה