החזקת כספי לקוח שלא כדין, אי ביטול עסקה בניגוד לבקשת הלקוח, אי אספקת מוצר בזמן ללא ידוע הלקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביום 5.1.06 רכשנו טלוויזיה באמצעות אתר האינטרנט אולסייל. בתנאי הרכישה הובטח כי הטלויזיה תסופק בתוך 21 יום. חלפו 21 הימים והטלויזיה לא סופקה. בשיחה טלפונית שיזמנו אנחנו אל האתר נאמר לנו כי היא תסופק אולי לקראת סוף פברואר - חודשיים ממועד ההזמנה. למותר לציין כי נציגי האתר לא פנו אלינו ולא יידעו אותנו מבעוד מועד כי הטלויזיה איננה במלאי. ביום 26.1.05 ביקשנו לבטל את העסקה. פנינו שנית לאולסייל ונאמר לנו שהעסקה בוטלה ושזה בעיה שלנו מול חברת האשראי. פנינו לחברת האשראי שלא קיבלה שום הוראת ביטול. פניותנו הרבות לנציגי האתר נפלו על אוזניים ערלות ובלתי שירותיות.
ביום 5.2.06 שוחחנו עם אריק מנהל המחסן ששב והפנה אותנו לחברת האשראי, למחרת שבנו ופנינו אליו או אז הואיל להודות כי התבצעה טעות והעיסקה לא בוטלה. הובטח לנו כי ביום 6.2.06 בוטלה העסקה והכסף יוחזר בתוך 72 שעות, כנראה שנצטרך להמתין ולראות. (בשיחה טלפונית עם חברת האשראי מאותו היום נמסר לנו כי אין הוראת ביטול וכי על אולסייל לספק לנו אסמתכא על הביטול, אריק מאולסייל סירב לספק את האסמכתא).
בינתיים, עבר חודש ימים, אולסייל החזיק בכסף לא לו ושלא כדין למרות בקשותינו החד משמעיות לבטל את העסקה. אולסייל לא יידע אותנו כי אין באפשרותו לספק את המוצר במסגרת הזמנים עליה התחייב ואפילו לא באיחור סביר. אולסייל נמנע מלהחזיר לנו את כספנו מחד, אך מאידך נהנה להעבירנו בין נציגי שירות למניהם.
אנו תוהים האם שיטת העבודה של אולסייל היא להחזיק 2000 ש"ח מ-200 לקוחות למשך חודש-חודשיים-שלושה ולהנות מהריבית הנהדרת?!
מס' הזמנה: 2078092
|
כספי |
סוג הנזק : |
קודם כל החזרת כספי הלקוח, בצירוף ריבית והצמדה בגין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|