פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצר באריזה פגומה ומחסור +דרישת תשלום נוספת עבור אלבום דיגטלי מודפס. נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קנינו דרך אתר אולסייל מצלמה דיגיטאלית קנון 1200A
המצלמה הגיע היום,באריזה פגומה,ועם תביעות אצבעות על המצלמה .
אין לי ביטחון שהמצלמה חדשה,ולא מצלמה מחודשת או שהוחזרה ע"י לקוח.
כמו כן בדף הקניה של המצלמה באתר אולסייל במסגרת ה"מתנות"שבאות עם המצלמה
מצויין:אלבום תמונות דיגטאלי מודפס.שלא הגיע עם המצלמה.
בשיחה עם נציגה מאולסייל,נאמר לי ללילחוץ ולהכנס לפרטי המצלמה,ואז באותיות הקטנות נאמר "תמורת 30ש"ח דמי טיפול ומישלוח-אין איסוף עצמי".דבר שאנני יודע עם חוקי ביכלל.
בכל אופן,מרגיש שהוטעתי ומרומה,שאותם 30ש"ח לא מצויינים בדף המוצר אלא בתוך פרטי "המתנה"(מי ביכלל ניכנס לשם?)ובאותיות הקטנות מאוד.30 ש"ח מוצפנים מתוך 420שח עלות המצלמה זה לא מעט.מקומם ומעורר שאלות למה סכום זה מוצפן ומוסתר?ולמה הוא נישלח עם המצלמה באותו מישלוח?הרי שניהם אמורים לצאת ממחסני היבואן/המשווק.
לאור האמור,מבקש להחזיר המוצר שניראה שהיה בשימוש -לא יכול לתת אותו במתנה במצבו הנוכחי.ומבקש מאולסייל שלפחות את האותיות הקטנות המחיבות בתשלום יחשפו בדף המוצר הראשי.
לבטל העיסקה כמובן ללא חיוב מצידי. פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה