פרטי התלונה

תלונות אולסייל

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מסך LCD 19 של PHULIPS-ה הגייע פגום-מלא שריטות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
נתיבות 3, מחלף הסירה, הרצליה 46103 כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
המסך הגיע ביום שני ה-3 לאפריל פגום ומלא שריטות.
ו אני מוצאת את עצמי צמודה לטלפון מהרגע שהגיע המסך אולי תנסו ותראו אחרי כמה זמן עונים לכם לבסוף הצלחתי לדבר עם מספר אנשים משירות לקוחות כמו עינבל ושירלי וכדו' - והבטיחו לי שיטפלו ויגיעו אם לא ביום שלישי אז ביום רביעי 05 לאפריל יבואו ויחליפו את המסך- הבטיחו ולתומי האמנתי !
היום כבר יום ראשון אז נאלצתי לפנות לשירות הלקוחות שהם מפנים בטלפון 04-6726905 בחיפה אך שם טענו שרק בהרצליה היכן שלא מטפלים יטפלו בי רק עלי לבקש את האחראי בהרצליה בחור בשם "אריק" (שכנראה חושב שהוא סגן ראש הממשלה) כי פשוט לא מעבירים אותי אליו וכמובן בטלפון הישיר שלו הוא לא עונה.
ואז שוב פניתי לבחורה בשם עינבל מהמזכירות שכנראה כבר מזהה אותי והדרך לטיפול היא לגרום לי להתייאש בטלפון ואכן התייאשתי ואני פונה אליכם - הבחורה נתנה לי להמתין בקו מעל 25 דקות ובסוף ניתקה בלי כל תשובה .
עלי לציין שאני קונה בערוץ אינטרנט זה כבר מעל 4 שנים וכשהספק היה אחר מאשר אולסייל קיבלתי מענה טוב אך עכשיו המוצרים הללו הינם מהאתר עצמו משמע אולסייל הוא "הספק" המצב פשוט בלתי נסבל-כנראה המוצרים "מחודשים"
מה עושים???
בזבוז זמן,עוגמת נפש וכספי סוג הנזק :
החלפת המוצר או זיכוי בכל הסכום כולל המשלוח-כי האשמ פתרון נדרש :

אולסייל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה