פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגה שירות חצופה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
היום 15.10.13 הגעתי בערך בשעה 14:40 למרכז שירות של הרב קו איפה שמנפיקים רב קו עם אחותי יש לציין אני בן 19 הגעתי שביידי ת.ז של אימי כאשר ניגשתי לאותה נציגה ששמה נטלי שישר קיבלה אותי בסבר פנים עצבני ושאלה מה אתה צריך כאשר אמרתי לה שאני צריך להוציא רב קו לאחותי היא אמרה לי צריך שההורים יהיו או פה או שהיא תכתוב על דף אמרתי לה שיש לי פה תעודת זהות של האמא ואני יכול להתקשר אליה שהיא תאשר את זה ואני יכתוב במקומה היא אמרה לא מספיק אז נסעתי חזרה לבית והבאתי אישור בכתב מהאמא ושהגעתי שוב היא יצאה בחוץ ןאמרה לי ליד כולם אין לך מה לעשות פה תלך מפה אני חושב שזו התנהגות בלתי הולמת במיוחד שזה מקום ציבורי זה לא השירות שמצפים לקבל במקום ציבורי ובמיוחד לא להסביר את כאילו אני חייב לה משהו אנא קחו את זה לצומת לבכם אם אני לא יוציא לאחותי כרטיס היא לא תוכל להוציא ההורים שלי עובדים עד מאוחר ואחרי שהם חוזרים הם כבר עייפים ואני מניח שאם אני יחזור לשם שוב היא שוב לא תקבל אותי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה