פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תדירות קו 24 נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני סטודנט ואיני מחזיק ברשותי רכב פרטי, על כן אני נאלץ לנסוע רבות באוטובוסים בכדי להגיע ללימודי ולמחוז חפצי. באיזור בו אני גר קיימים שני קווי אוטובוס,האחד, קו 4 שעושה סיבוב ארוך של כמעט שעה עד שהוא מגיע לחלק זה של רמות(האוטובוס מיועד לרמות א' ועובר ברמות ב' רק בסוף הסיבוב שלו ומגיע לתחנות מעטות). קו 24 הוא הקו המיועד לחלק זה של העיר אך הוא מגיע לעיתים רחוקות(35 דקות). האוטובוס מלא בכל שעות היום וברוב המקרים אני מוצא את עצמי עומד ולא רק כדי לפנות את מקומי ואדם קשיש או אישה הרה, אלא כי הקו עמוס עד אפס מקום. היום, 20.4.15 בשעה 14:00 לא הגיע האוטובוס ונאלצתי לחכות עד 14:38 לאוטובוס הבא. האוטובוס הגיע והיה מלא עד כדי כך שחלק מהאנשים בתחנה, שכבר חיכו זמן רב לאוטובוס הראשון, נאלצו להישאר שם ולהמתין לקו הבא. כמו כן, האוטובוס לא עצר במרבית התחנות בקו כך שמקרה דומה פקד את כל נוסעי הקבע של קו זה.

אינני מבקש הרבה- הגברת התדירות של קו 24 או יישום קו נוסף לאיזור זה של העיר.

אבקש להתייחס לפנייה זו בכובד ראש, אני מאמין שאני מייצג פלח נרחב באוכלוסייה ששותפים למצוקתי.
בתודה מראש,
עודד ******
הגברת התדירות או קו נוסף פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה