פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש כרטיס רב-קו סטודנט נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ניגשתי לחדש את כרטיס הרב-קו במכללת סמי שמעון(פתחו עמדה של מטרופולין),הנציגה אמרה שיש צורך להנפיק כרטיס חדש.לאחר הנפקתו נאמר לי שאין אפשרות להעביר את כל הנסיעות שלי בכרטיס(כיוון שהשתמשתי בכרטיס ב72 השעות האחרונות) אלה רק חלקן ואצטרך לגשת לעמדת מטרודן(בתחנה המרכזית) אם דף שהיא הביאה לי על מנת להעביר נסיעות אלו(מדובר ב14 נסיעות סטודנט בתוך העיר באר שבע).כאשר הגעתי למרכזית וחיכיתי את התור הפקידה אמרה לי שאין אפשרות להעביר כעט את הנסיעות אלה רק אחרי 72 שעות,זאת אומרת בתאריך ה 25/10/15. כיוון שאיני גרה בקרבת התחנה המרכזית תהליך זה לקח ויקח בשבוע הבא המון זמן(נסיעה והמתנה בתור)והוצאות כספיות על תחבורה ציבורית במחיר מלא.
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר מלא על 4 נסיעות פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה