פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות גועלית של נהג בחברה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני חייל בשירות מילואים פעיל וביום שלישי 25/3 נתקלתי בהתנהגות מגעילה מצד אחד הנהגים שלכם.

איני ממש זוכר את שמו של הנהג אבל מספרו האישי הוא 2515 נראה לי ששמו הוא שלמה.

ביום שלישי הנ"ל עליתי על אוטובוס קו 32 ממחנה נתן לתחנה מרכזית בתחנה שבמחנה נתן.

עם עלייתי לאוטובוס נתתי לנהג את שובר המילואים שברשותי.
הנהג סירב לקבל את השובר בטענה "השובר לא עם התאריך של היום".
הסברתי לנהג כי אני נמצא עם צו מילואים עליי ואני אשמח להראות לו את הצו אך הנהג לא היה מעוניין לקבל את השובר.

הבנתי מהנהג כי לא יקבל כסף בעבור הנסיעה ולכן אמרתי לנהג שאין כל בעייה והוצאתי מכיסי שובר מילואים ריק שחתום באמצעות חותמת וחתימה של יחידת המילואים שלי ואמרתי לנהג כי אני אמלא את הפרטים בשובר על מנת שלא תתעורר בעיה כלשהיא.
הסברתי כי השובר הריק הינו שובר נוסף שקיבלתי אותו מיחידת המילואים שלי למקרה שתתעורר בעיה עם הצו המקורי.
אך הנהג החליט שהוא לא מעוניין לקבל גם את הצו הזה וצעק:
"אני לא מוכן לעבוד בצורה הזאת - עכשיו יש תחנה - תירד בה, אני לא מוכן לקחת אותך"
חשבתי שהנהג צוחק איתי ושאלתי אותו "אתה רציני איתי או שאתה צוחק?" הנהג אמר לי "אני לא צוחק איתך, אותי לא מעניין כלום - אתה יורד בתחנה הקרובה".
שאלתי את הנהג - "במידה ואני אשלם לך בעבור הנסיעה תהיה מוכן לקבל אותי על האוטובוס?"
הנהג השיב בחיוב - ושילמתי לו.
בדקות הקרובות למקרה הזה הנהג המשיך לדבר אליי בצורה בוטה ומגעילה תוך משפטים בסגנון של "אתה לא תלמד אותי את העבודה שלי" - וזאת לאחר שאני עניתי לו בתגובה: "זה צו מילואים ואתה יודע שהיית חייב לקבל את השובר"

ממש לקראת הירידה בתחנת היעד (תחנה מרכזית באר שבע) טרח הנהג לציין עובדה חשובה, ואני מצטט:
"תאמין לי - יצאת פראייר"
שאלתי - "למה בדיוק יצאתי פראייר?"
הנהג - "אם לא היית מראה לי את השובר בתחילת הנסיעה בכלל לא הייתי בודק אותך ולא היית צריך לשלם כלל"

מעבר לעלבון האישי ולעוגמת הנפש שנגרמו לי במהלך הנסיעה האם זה נכון שהנהג מעיר הערה שכזו? איפה הבושה?

חברת מטרודן היקרה - בעת העצירה בתחנת "מחנה נתן" הנהג פתח את 2 דלתות האוטובוס בלי כלל לבדוק תעודות חוגר של החיילים הסדירים.
וכשאני עליתי ונהגתי בצורה תקינה בכך שנתתי לנהג היקר את שובר המילואים קרה המקרה המצער הנ"ל.
והשאלה הנשאלת היא, האם באמת אני זה שיצא פראייר פה? אני זה שבסופו של דבר פעל ע"פ הנהלים.

הנהג איתו נסעתי אם זכרוני אינו מטעני - קוראים לו שלמה. מספר הזיהוי של הנהג הוא: 2515.
מספר האוטובוס כפי שהופיע בתוך האוטובוס הוא 6190 ולפי מדבקה שנמצאה מחוץ לאוטובוס ייתכן והמספר הוא בכלל 373.
הקו בו נסעתי היה קו 32.

לטיפולכם ותגובתכם אודה,
אלירן הרוש - חייל מילואים מאוכזב
עלבון סוג הנזק :
התנצלות בכתב - ועונש הולם לנהג פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה