פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בנוסעים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ביום ג' 30.7 בשעה 13:30 נסעתי בקו 12 ממצדה לתח"צ. מיד לאחר שירדתי מהאוטובוס במצדה פינת רגר, הנהג סגר את דלתות האוטובוס, התעלם במופגן מנוסע עולה חדש ומבוגר (הנהג הבחין בו ללא צל של ספק) שרצה לעלות לאוטובוס, והתחיל בנסיעה תוך שהוא מדבר בטלפון הסלולרי. ניגשתי לנהג שעמד ברמזור והערתי לו בנושא. הנהג הגיב בנפנוף יד מזלזל! מקרה זה מצטרף לשורה של מקרים אשר גם אני וגם בת זוגי נתקלנו בהם, בין היתר נסיעה המסכנת את הנוסעים העומדים באוטובוס, לרוב מבוגרים שנזרקים לכל כיוון עקב השימוש הבלתי הולם של הנהגים בבלמים. יכול להיות שהמחסור בתחרות בבאר שבע גורם למונופול מטרודן לזלזל בנוסעיה?
פגיעה בציבור סוג הנזק :
מודעות לשירות ולחובה הבסיסית של החברה לביטחון נוסעיה פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה