פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 26-פרסום שגוי של שעות יציאת הקו נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים בדקתי בפרסומים באתר האינטרנט של החברה וכמו כן בלוח השעות בתחנת המוצא את שעות יציאת קו 26 מהמסוף. בכל אמצעי פרסום מופיעה השעה 7:20. אני סטודנטית, ובאותו יום יצאתי בשעה האמורה למבחן וחיכיתי במסוף, אך האוטובוס מעולם לא הגיע. המתנתי לאוטובוס בשעה הבאה אחרי, והנהג טען שאין לו מושג ושאני אפנה לשירות הלקוחות. כמה מהנוסעים באוטובוס טענו שהשעה 7:20 מפורסמת סתם, ושבפועל לא קיים קו בשעה זו. מכאן שהחברה מפרסמת פרסום שגוי.
פניתי לשירות הלקוחות, נלקחו ממני פרטים, והבטיחו לי שיחזרו אלי עד שבוע. חיכיתי שבוע, לא חזרו אלי, התקשרתי שוב.. שוב לקחו ממני פרטים.. ככה חוזר חלילה 5 פעמים שבוע אחרי שבוע.. עד שאמרתי לנציגה בפעם החמישית שאני מבקשת טיפול אחר כי אני מתקשרת כבר חודש וחצי ולא חוזרים אלי, וזו צעקה עלי ש"זה מה יש".
לעניות דעתי- פרסום שגוי של החברה בכל אמצעי הפרסום שלה, ויחס מחפיר מצד נציגי השירות ומי שמעליהם!
עוגמת נפש, עלבון והרבה סוג הנזק :
ביטול הפרסום השגוי של השעה, התנצלות, שיחה מצד הגורמים שהבטיחו לחזור אלי, ופיצוי. פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה