פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מנוסעים בתחנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני נוסעת קבוע בתחבורה העירונית בקו 18, בכל יום שני בשעה 22.35 הנהג בקו זה המגיע מכיוון השכונות לאגד אינו עוצר בתחנה הנמצאת מול יד לבנים ובמקום לנסוע במסלול הימני על מנת לעצור בתחנה הוא נוסע במסלול השמאלי ומשם ממשיך לכיוון אגד. והיה ו"בטעות" הוא נסע בנתיב הימני הוא אינו עוצר כלל. ואם נוסעים העירו לו הוא עצר במרחק רב שגרם לי לרוץ אליו. כאשר אני שואלת את הנהג מדוע אינו עוצר בתחנה תשובתי , לא ראיתי אותך. ומאז אני יורדת לכביש ומנפנפת בידיי אך גם אז מתעלמים ממני.
בפעם האחרונה שזה קרה לי היה בתאריך 9.2.09 אני נוסעת בקו זה משום שהוא נוסע ישירות לעיר העתיקה.

אני מבינה את רצונו של הנהג לסיים את עבודתו וללכת הביתה, אך לדעתי גם אם יש נוסע אחד בתחנה הוא חייב לעצור ולא להתעלם ממנו. ובנוסף לכך גם אם האוטובוס ריק או שיש אנשים באוטובוס אך אף אחד לא יורד בתחנה זו מחובתו של הנהג לעצור לנוסעים הנמצאים בתחנה. אני לא נמלה שלא ניתן להבחין בה.

.לצערי הרב התלוננתי בעבר, אך לא חל שיפור בהתנהגותם של הנהגים.

לא פעם אני ממתינה בקור לאוטובוס הבא ומגיעה לביתי באיחור של 20 דקות.

אני מקווה שהפעם תלונתי תטופל בהתאם.

תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה