פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות משפילה של הנהג כלפי הנוסעת נכה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום. אני עובדת כמדריכה שיקומית בהוסטל לנפגעי הנפש. בתאריך 06.07.2009 חזרתי עם אחת הדיירות, שבנוסף לפגיעה נפשית סובלת ממגבלות פיזית, מהעיר העתיקה להוסטל.כשעלינו לאוטובוס(קו 5, אשר יצא מתחנתו הראשונה בעיר העתיקה ב11:05) , הדיירת שאותה ליוויתי התקשתה מאוד לעלות, לקח לה מספר דקות לעשות זאת. נהג האוטובוס התחיל לצרוח עליה שאין לו זמן בשביל זה ולהשפיל מול כל שאר הנוסעים. הדיירת, אני ושאר הנוסעים הינו בהלם. הנהג בדרך צרח על עוד כמה נוסעים,לא עצר בתחנות, קילל את כל מי שביקש ממנו לעצור בתחנה(!!!). התבבר תוך כדי הנסיעה, שזה סגנונו הקבוע, הוא נוטה להשפיל את אוכלוסיית הנוסעים, במיוחד שרוב האוכלוסייה שנוסעת בקו זה היא חלשה(קשישים, נכים, דיירי הוסטלים למיניהם), אשר מרגישים חסרי אונים מולו. הנהג לא מוכן להנמיך את מדרגות האוטובוס, כדי שיהיה קל יותר לנוסעים עם מוגבלות לרדת!!! פשוט בושה וחרפה!! כאשר מתקשרים למענה האוטומטי של חברת "מטרודן", הם מאוד מתגאים באוטובוסים שלהם, אשר מתאימים לכל סוגי האוכלוסייה! הנהג סירב להזדהות ולמסור את שמו, אבל כמו שציינתי יש תאריך+ שעה מדוייקים של אותה הנסיעה.
אני דורשת טיפול דחוף בנוסע, נתינת כבוד לבני האדם על ידי אותו נהג חסר מצפון ופתרון הבעיה.
עלבון, השפלה סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה