פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג האוטובוס לא עצר לאדם נכה נושא התלונה:
אבנסיאן אנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏06 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע כתובת:
תיאור הבעיה:
קו 18 באר שבע,שעה13:40 בערך,נהג בשם שלמה,לא עוצר בתחנה ליד הפארק האוסטרלי לאדם מוגבל,כי הלך לאט מדי(בשל מוגבלותו!!!!!!) וכי קיבל הוראה מנוסע אחר "סע,סע,אל תעצור...".טען באותו הרגע שהוא לא יכול לעצור כי יש אוטובוס אחר שאוסף נוסעים,למרות שכן היה ניתן לעצור בהמשך המדרכה(כמו תמיד),בזמן שהאדם המסכן הזה התקרב לאט לאט לאוטובוס,צעק לו וסימן דרך החלון "תעלה על השני.."(הכוונה לזה שעמד כבר בתחנה,למרות שזה קו אחר לגמרי,והקו שהנוסע הה צריך,קו 18,מגיע כל 40 דק'(שערוריה בפני עצמה) לא עצר לו כשכבר התקרב לאוטובוס.
מחברת מטרודן נמסר שהנהג מכחיש שהיה מישהו בתחנה,ושאני אמצא את הנכה הזה ואגיד לו שהוא יתלונן בעצמו.
מכתב נשלח גם לתוכניתם של אורלי וגיא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להוכיח את הנג על טעותו ולא לוותר,שלא יחזור על עצמו פתרון נדרש :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
אורה סדן - מנהלת שרות ובקרה שם ותפקיד:
שלום רב,
היות והנוסע לא היה בתחנה כפי שמציינת הפונה אלא, בדרכו לתחנה והיות ומדובר בתחנה משותפת ל - 3 קווים, הנהג לא יכול לנחש באיזה קו הנוסע היה מעוניין לנסוע.
היות ופנייתה של הגב' אנה הינה פנייה בגוף שלישי וגרסתה הייתה שונה מזו המצויינת כאן,לא ניתן לבדוק עם הנוסע האם רצה לנסוע בקו 18. נהג קולט נוסעים המחכים בתחנה בלבד ושוב נציין שאין ידיעה ברורה האם הנוסע המוגבל רצה לנסוע באוטובוס בכלל ובקו 18 בפרט. הגב' אנה נסעה בקו 18 והסיקה את מסקנותיה לגבי הנהג על סמך הערכה בלבד.
תגובה:
למרות כל האמור לעי"ל, הפניה עברה למנהל העבודה של הנהג ויטופל באופן משמעתי בעיקר להנחות את הנהג. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה