פרטי התלונה

תלונות מטרודן באר שבע

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 34 לא עצר בתחנה נושא התלונה:
שניידרמן מרינה שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אני חיכיתי לקו 34 בתחנה שממול מרכז מורים. האוטובוס של שעה 10:12 חלף על פני התחנה והוא לא היה עמוס.
בשל חוסר זמן נאלצתי לקחת מונית שעלותה 30 שח סוג הנזק :

מטרודן באר שבע שירות לקוחות

, תגובה:
אורה סדן מנהלת שרות ובקרה שם ותפקיד:
שלום רב,
הפניה נבדקה ונעשה בירור עם הנהג.
לנהג לא קיימת סיבה מדוע לא לקלוט נוסע שנמצא בתחנה. לטענתו באם לא עצר הסיבה לכך שלא היה נוסע בתחנה.
אציין, כי מדובר בנהג ברמת שרות גבוהה אשר מקפיד לקלוט כל נוסע המעוניין לנסוע עימו.קיימת סבירות כי הנוסעת לא הייתה בתחנה ויכול להיות שהייתה בדרכה לתחנה והנהג לא ראה אותה. הנהג הונחה ויקפיד על האטה של כמעט עצירה בכל תחנה גם כאשר אין נוסעים ובכך יוודא ויהיה בטוח כי אין נוסעים המחכים לו.
תגובה:
הנהג הונחה בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה