פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות הולמת לתלונות, וחוסר טיפול - קו 970 נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה התלוננתי לאגד ב2- מקרים בעניין קו 970. (תלונה מס' 454702, ותלונה מס' 444585). שבהם דובר על עומס ואי תיגבור ראוי לכמות הנוסעים. (במס' 454702 כלל לא תוגבר ונאלצתי להמתין לאוטובוס הבא שיצא לאחר למעלה משעתיים).
ולא נעניתי בצורה הראויה.
התרשמות שלי מנציגת שירות לקוחות היא שלדעת אגד, הם מחויבים להוציא אוטובוסים רק לפי הלוח זמנים, ולמרות שיודעים שהאוטובוס לא יוכל להעלות את כל הנוסעים.
עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי על המקרים, וניהול בדיקה על הצורך בתיגבור בתיאום עם התושבים. פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
אבי שלום. בדקתי היטב את שני המקרים עליהם התלוננת ואכן, כפי שנענית, בשני המקרים הוצאנו את האוטובוסים בשעות עליהן התחייבנו ולצערי אין אנו יכולים להתחייב שתמיד נוכל לתגבר את הקו במקרה של עומס הדבר תלוי במס' הנהגים והרכבים העומדים לרשות הפקח. יתרה מכך, במוצ"ש ה-23.11 הוצאנו שני רכבים מתחנת המוצא בזמן הנסיעה ולאחר מכן שלחנו נהג נוסף שאמנם, כפי שציינת, לא הכיר את המסלול היטב אך הוא נשלח כתגבור. מכאן שבמקרה זה פעלנו לדעתי בהגינות רבה ולפנים משורת הדין. תגובה:
אנו נמשיך לעשות כל מאמץ להתאים את כמות הרכבים לביקושים ולתגבר במקרים של עומס אך כאמור, אנו מחויבים להוציא את הרכבים עליהם התחייבנו אך לא יכולים להתחייב תמיד להוציא רכב נוסף כתגבור. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה