שתי תלונות:נהג שהוריד ילד בגלל רב קו לא תקין ונציג של אגד שהעליב אותי |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים נגשתי למרכזית לב המפרץ על מנת לטעון נסיעות על הרב קו של בני. הטענתי 40 נסיעות עירוניות ב 138 ₪ ללא כל בעיה, שאלתי את הפקידה האם יש בעיה עם הרב קו כי הוא בלוי והיא אמרה שלא.
ביום רביעי, ה 7/5 בשעה 7:10 עלה בני על קו מספר 3 בלאון בלום לכיוון מרכז הכרמל והנהג לא הצליח לקרוא את הכרטיס, לאחר מספר פעמים הוא בקש מהילד לרדת!!!!!!! בגלל תקלה ברב קו שאתם הנפקתם!!!!
היום, יום חמישי ה 8/5 בשעה שתיים, נגשתי לעמדת הרב קו במרכזית המפרץ, אל בחור בשם יגאל קשתי שענה לי :" אם היית מחנכת את הילד שלך לא להשחית זה לא היה קורה, את אשמה בזה שלא חינכת את הילד שלך" ולאחר שאמרתי לו שנראה לי תמוהה שאדם שאמור לתת לי שרות מדבר בצורה בוטה כזו הוא ענה לי שמצידו אני יכולה לפנות למי שאני רוצה וחזר על זה שאני פשוט לא חינכתי את הילד שלי כראוי.
אני חושבת שזו חוצפה מגעילה, אני חושבת שאני מרגישה קהל שבוי כי אם זה היה תלוי בי כף רגלי לא הייתה דורכת עכשיו באוטובוסים של אגד (או יותר נכון של ילדי), מאוד נעלבתי , נכון שהכרטיס מקולף מהפינה, אבל מכאן ועד להאשמות שנוגעות לחינוך של הילד , ולאחר שאמרתי שהכרטיס הזה כבר שלוש שנים הוא ענה לי שהוא יכול להראות לי כרטיסים של עשר שנים שנראים מצויין וזה רק אני והילד אשמים.
מאוד נעלבתי. מאוד.
אני דורשת התייחסות, זה מאוד יפה לצלם אוטובוסים ונהגים חייכנים, אבל בשטח המציאות קשה וחבל.
|
עלבון |
סוג הנזק : |
שהנהג ינזף ושהילד יקבל פיצוי ושאדון יגאל קשתי לא יתקרב לשרות אנשים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|