|
|
|
|
|
|
תלונה על נהג אגד |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 יולי 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום בשעה 1545 עליתי על אוטבוס אגד מספר 962 מירושליים לטבריה. הנהג כבר ארבע פעמים עוצר בדרך ללא סיבה ובכביש המהיר בנתיב השמאלי ממתין לנוסעים. נסיעה אימפולסיבית כאילו נמצא לבד ללא נוסעים. משך הפעמים שעצר יצא מהאוטובוס מבלי לעדכן ומתמהמהה ממש זלזול בנוסעים ופגיעה בשירות ובעיקר בבטחון הנוסעים. מתנצלת על הכתיבה הנסערת והלא מנוקדת כי אני עדיין על האוטובוס וזה ממש מרגיש רע, ומסוכן לכל ציבור הנוסעים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
פרח שלום. אני מקוה שהגעת והכל היה בסדר. את התלונה שלך אני מעביר למנהלו הישיר של הנהג כדי לזמן אליו את הנהג לבירור ונשמח לעדכן אותך בהמשך. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|