שירות הנהג |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 דצמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
היום (בתאריך 28.12) בסביבות השעה 11:30 עליתי עם הבת שלי על קו 140 שנוסע לבית אל. רצינו לרדת במחסום חיזמא ולשלם באמצעות הרב קו, אבל כשבאנו להעביר אותו המכונה צפצפה, והנהג אמר לנו שאין עוד נסיעות בשני הרב קוים, מה שכלל לא היה נכון כיון שלי היו נסיעות ולביתי היו עוד בערך 4. הנהג אמר לנו להכנס בכל אופן, והתיישבנו מאחוריו כדי לבדוק האם כל נוסע אחרי שמעביר את הכרטיס נתקל באותה בעיה, וראינו שאכן זו תקלה במכשיר. הנהג פשוט התעלם מכך ובזה אחר זה נכנסו נוסעים בלי לשלם כשהנהג לא עושה כל ניסיון להתקשר לאחראי ו\או לעדכן את הציבור בכך שיש תקלה.
בשלב מסוים עלתה בחורה וחשבה שאין לה נסיעות וירדה מהאוטובוס, הנהג לא טרח לומר לה שהבעיה לא אצלה, וכשהערתי את תשומת ליבו על העניין הוא השתיק אותי ודיבר אלי לא יפה.
כדי שלא יהיה גזל החלטתי לשלם במזומן, והנהג הוציא קבלות כאילו אנחנו נוסעות לבית אל, הסברתי שאנחנו צריכות לחיזמא והוא אמר שאי אפשר לבטל, כשאני יודעת שזה לא נכון: אם עברו פחות מ 2 דקות אפשר לבטל ולזכות. העניין הוא לא הכסף, שכן מדובר בכמה שקלים, אלא בטיב השרות, באדישות וברשלנות..
מטרת הפניה שלי היא לעזור שדברים כאלו לא יישנו, שכן מלבד השירות הלא מספק, זהו נהג שגורם נזק כלכלי לחברה, ומכשיל את הציבור בגזל.
אודה לחזרתכם ולטיפולכם,
שמחה.
נ.ב:
נהג מספר: 7096 רכב: 7607369
|
כלכלי |
סוג הנזק : |
בירור עם הנהג |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|