פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי בקו שירות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏26 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ירושלים סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום שישי 26.12.14 עליתי עם בת זוגי על קו 39 (לבית וגן)
(מספר הרכב הינו 8719901 ומספר האוטובוס באגד הינו 44487)
ברחוב יחזקאל בירושלים באיזור השעה 14.55 כשהגענו לתחנת בנייני האומה, אנשים נדחפו מכל הדלתות ויצרו עומס רב,-להזכירכם זה היה ככל הנראה אוטובוס אחרון- מאיזו שהיא סיבה הנהג התרגז והחליט ללא סיבה הנראית לעין שהוא "דופק" את הנוסעים ולא נוסע-הוא כיבה מנוע-שילב ידיים, ונעמד למשך 20 דקות ופשוט סירב ליסוע ואף לא הגיב לבקשת הנוסעים-מדובר על זמן לחוץ מאוד עקב כניסת השבת המתקרבת ,
הנהג פשוט התעלם בבוז ממחאתם של נוסעים תמימים, משפחות, ילדים קטנים,אנשים מבוגרים,נשים בהריון שעמדו בצפיפות נוראה עם עגלות ומזוודות , כאשר כל חפצם זה להגיע לפני כניסת השבת לבית וגן..
אחרי 20 דקות כאשר כמה אנשים ירדו מהאוטובוס על מנת לקחת מוניות הוא ניאות להתניע ולפתוח בנסיעה כאשר גם אז הוא עושה מה שבא לו- יהיה מיותר לציין שעל התחנה בגשר המיתרים הוא פשוט דילג למרות 20 איש שהמתינו לו שמה, לאחר מכן נעצר באמצע הכביש ושוב דומם מנוע לכמה דקות תוך כדי שילוב ידיים ואדישות נוראה ללחץ של הנוסעים ומצוקתם..
בתחנת גבעת מרדכי לא עצר בתחנה-לאחר מספר זעקות של נוסעים הוא נעצר איפשהו באמצע הכביש ושם הואיל בטובו לאפשר לנוסעים לרדת..
אותו הדבר אירע בהמשך המסלול.. עצר היכן ומתי שהתחשק לו או כאשר הנוסעים ההמומים צרחו לו שיעצור..
על תחנת הרכבת הקלה הוא עקף כאילו היא לא קיימת אף שהנוסעים צלצלו בפעמון ה"עצור"..
כשהגיע ליד שכונת בית וגן,-במקום להיכנס ולפזר בשכונה נעצר ליד הרמזור של הכניסה לרחוב עוזיאל-חתך בצורה פראית על כמה רכבים שעמדו ברמזור ועשה פרסה על פסי הרכבת ועבר לנתיב הנגדי, בשלב זה הנוסעים חששו שהוא ייסע למסוף אגד או סתם ירחיק אותם מהשכונה,
והנהג אף סירב לפתוח דלתות אחוריות-אחד הנוסעים פתח אותם בכוח ועזר לנוסעים להיחלץ מידי הנהג .
למותר לציין שהנוסעים הגיעו למחוז חפצם לאחר כניסת השבת, ולאחר שנאלצו להשתרך למרחק רב , אנשים נשים ילדים וקשישים עם מזוודות-עגלות ותיקים...
עוד אציין שככל הידוע לי (איני נוסע קבוע בקו זה) ואף שמעתי מאנשים באוטובוס שהצפיפות והעומס המוגזמים בימי שישי בשעות אלו הינו מקרה שחוזר על עצמו באופן קבוע!!!
אבקשכם לטפל בחומרה הראויה במקרה זה
הנהג באופן התנהגותו הנלוזה הוכיח שאינו ראוי לעבוד עם נוסעים!!
כמו"כ אבקש להתעדכן אלו צעדים נעשו על מנת למנוע הישנות מקרים כאלו ודומיהם
פיצוי לנוסעים וקנס כספי לנהג על מנת למנוע מקרים דומים פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה