|
|
|
|
|
|
אי עצירה של 2 אוטובוסים אחד אחרי השני ואי טיפול בתלונה שהגשתי באתר אגד |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/05/2015 חיכיתי בתחנת בני ראם-ישיבה ושני פעמים עבר קו 437 ולא עצר לי למרות שסימנתי לו לעצור ובעקבות כך השתבשו לי תוכניות שתכננתי ולמחרת כשהגשתי תלונה לאתר התלונות של אגד ועד עכשיו הם לא טיפלו בתלונה למעט בקשה למשלוח פרטים נוספים לגבי האירוע ולמרות ששלחתי לא חזרו אליי שוב עליי לציין שזה לא הפעם הראשונה שבה אני נתקל בהתנהגות בעייתית מחברת אגד
|
ו |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי נכבד וכמו כן טיפול כללי בשירות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|