פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נהג לא עצר בתחנה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏09 ‏ספטמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
היום ב9/9/2015 המתנו בהר נוף בשעה 7:53 לאוטובוס שיקרב אותנו למסוף כדי לתפוס את הקוים שיוצאים בשעה 8:00 ומגיעים עד לרכבת הקלה.
קו 74 עבר ולא עצר, מכיוון שהוא ראה את קו 52.
קו 52 מעלה אנשים רבים והפסדנו את הקוים של 8:00 וכמובן הכל התאחר.
נא קחו את הנושא לצומת לבכם שלא תחזור התנהגות לא אחראית של נהגים.
אחור למקום העבודה סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור שם ותפקיד:
מרים שלום,
אנו בהחלט שמים דגש על החובה לעצור ולאסוף את כל הנוסעים, אף כי טעויות אנוש יכולות לקרות.
תגובה:
תודה שהסבת את תשומת לבנו, נמשיך ונפעל כדי להטמיע בקרב הנהגים את תודעת השרות וחובת איסוף הנוסעים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה