|
|
|
|
|
|
נהג לא עצר בתחנה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 09 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום ב9/9/2015 המתנו בהר נוף בשעה 7:53 לאוטובוס שיקרב אותנו למסוף כדי לתפוס את הקוים שיוצאים בשעה 8:00 ומגיעים עד לרכבת הקלה.
קו 74 עבר ולא עצר, מכיוון שהוא ראה את קו 52.
קו 52 מעלה אנשים רבים והפסדנו את הקוים של 8:00 וכמובן הכל התאחר.
נא קחו את הנושא לצומת לבכם שלא תחזור התנהגות לא אחראית של נהגים.
|
אחור למקום העבודה |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
מרים שלום,
אנו בהחלט שמים דגש על החובה לעצור ולאסוף את כל הנוסעים, אף כי טעויות אנוש יכולות לקרות. |
תגובה: |
תודה שהסבת את תשומת לבנו, נמשיך ונפעל כדי להטמיע בקרב הנהגים את תודעת השרות וחובת איסוף הנוסעים. |
פתרון: |
|
|
|