|
|
|
|
|
|
טעות בהגדרת הרבקו |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 פברואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
הגדירו לי את הרב קו במקום מבוגר לנוער במקום שנת 1988 לשנת 2011 התמלא לי שם כרטיסת נוער ב 34 ש"ח וזה לא עבד הרב קו לא עבר לי גם עבור נסיעת נוער ונכרם לי נזק שהייתי צריכה לשלם על 2 נסיעות מיותרות בגלל שלא היה אפשרות למעבר וגם נגרם נזק נוסף שבעדכון הרב קו האחרון לא החזירו לי את ה34 שח על הרב קו ששילמתי
וגם בזבוז זמן
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שרה שלום,
במקרה כזה צריך לגשת לעמדת ה"רב קו" וינפיקו לך כרטיס "רב קו" חדש, לשם יעבירו את כל החוזים שהיו ב"רב קו" הקודם ויזכו אותך על הכרטיסייה שהוטענה בטעות. אנא הביאי להם גם את הקבלות של שתי הנסיעות שנאלצת לשלם כדי שתזוכי גם עליהן. |
תגובה: |
אם כבר היית בעמדת "רב קו" ויש לך עדיין שאלות על הזיכוי שקיבלת את מוזמנת להתקשר למוקד ה"רב קו" שלנו בטלפון 03-9142010 שלוחה 2 כל יום בין השעות 800 עד 1300. |
פתרון: |
|
|
|