|
|
|
|
|
|
אוטובוס שלא נעצר |
נושא התלונה: |
יום שני 29 פברואר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשעה 23:45 חיכיתי אני אשתי וחמשת ילדיי בתחנת גאון הירדן בקרית גת לקו 552 לכיוון ערד האוטובוס עבר על פנינו בלי לעצור כלל נאלצנו לחכות זמן רב עם ילדים קטנים בשעת לילה מאוחרת לאוטובוס הבא
הגשתי תלונה באתר אגד לפני כשבוע טרם נעניתי
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
מיכאל אוחנה נציב פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ישראל שלום,
ראיתי שאכן פנית אלינו ישירות וקיבלת תשובה ראשונית אך לפני יומיים שהנושא הועבר לבדיקה. אנו נעדכן אותך בהמשך. |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|