|
|
|
|
|
|
אי הגעת אוטובוס והתייחסות לא יפה של שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
יום שישי 07 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום שישי לפני כשבועיים, חיכיתי בתחנה המרכזית הישנה של ראשל"צ מחכה לאוטובוס קו 313 שאמור לצאת מתחנה מרכזית ישנה של ראשל"צ לאשדוד בשעה 13:45. יש לציין שעימי חיכו עוד אנשים רבים שרצו להגיע לאשדוד. לאחר שחיכיתי למעלה מחצי שעה (השעה הייתה כבר 14:30) התקשרתי למוקד של אגד, לבדוק מה קורה. נאלצתי להמתין על הקו כמעט 10 דקות עד שנציג יענה. שוחחתי עם נציגה ששמה מירי , היא דיברה בצורה מאוד לא יפה, ולאחר מכן מבקשת ממני שאני אצור קשר עימה שוב (וכך אצטרך שוב להמתין עשר דקות לנציג - כאשר אני מדברת מטלפון סלולארי שלי עולה הרבה כסף) במקום שהיא תיצור עימי קשר, אני עבדתי בשירות לקוחות וכך אני עשיתי כשהייתה ללקוחות בעייה.... כנראה שניסתה להתפטר ממני כי רצתה כבר לסיים את המשמרת שלה. וחבל מאוד. בסופו של דבר נאלצתי לנסוע במונית ספיישל הבייתה כי כבר לא היו אוטובוסים לאשדוד. אני יודעת שאחרי המקרה הזה אני לא עולה יותר על אוטובוסים של אגד, כי זו לא הפעם הראשונה שבאגד מתייחסים לא יפה בין אם זה שירות הלקוחות או הנהגים וחבל מאוד, כי זוהי חברה שהמוטו שלה הוא שהכי טוב שההגה בידיים של אגד, וזה לא כך
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
ראשית הרשי לי לציין בפנייך כי לאגד יש אתר אינטרנט וכן מחלקת פניות ציבור וכל פנייה תלונה או בעייה ניתן להפנות בדרך זו שהיא קצרה ומהירה יותר.
לעצם התלונה - על מנת שאןכל לבדוק אותה לגופה עליך לציין את תאריך המקרה - רק כך אוכל לאתר את הנהג בנסיעה המדוברת.
נכון להיום זמן ההמתמנה במרכז שירות הלקוחות שלנו לא עולה על 3 דקות, לכן מוזרה לי תלונתך אודות המתנה של 10 דקות, מה גם שאין לנו נציגה בשם מירי, כך שאינני יודע למי התקשרת. |
תגובה: |
השלמת פרטי המקרנ |
פתרון: |
|
|
|