פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הריון אגד בחילות ומה שביניהן נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
התלונה היא סיפור ישן אבל אני מרגישה צורך חזק לפחות להתנצלות. לפני כ-8 חודשים בהיותי בחודש שני להריון נסעתי עם בעלי הקו הישיר בין ירושלים לבאר שבע . בהלך הנסיעה הרגשתי בבחילה ובסמוך לצומת להבים הרגשתי שאני לא מסוגלת יותר ושלחתי את בעלי שיבקש מהנהג לעצור לנו בצומת הקרובה שהיא צומת להבים. הנהג סירב והבטיח שתוך כ10 דקות נגיע לתחנה. בעלי הפציר בו אך נענה בשלילה. בסופו של דבר אחרי כ25 דקות ירדתי מהאוטובוס ירוקה והקאתי ובמהלך כל המשך אותו יום הבחילה העזה המשיכה מלווה בהקאות.
פנינו לאגד גם באי מייל עם כל פרטי האירוע ולא נענו לתשובה . ממש יחס מחפיר ומעליב
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות ושינוי מדיניות פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
תלונתך הקודמת לא הגיע ולכן לא זכתה לתשובה.
אין לי אלא להצטער על עוגמת הנפש שחשת בנסיעתך זו באגד ואני תקווה כי בנסיעותיך האחרות המצב השתפר.
תגובה:
קבלי את התנצלותינו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה