|
|
|
|
|
|
איחור קו 99 |
נושא התלונה: |
מד שושנה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 24 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
ירושלים |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
היום בבוקר שלחתי כמה חברות מחו"ל לקחת את האוטובוס קו 99 מול הר הרצל אחרי שאתמול התקשרתי 3 פעמום לאגד לוודא השעה שהאוטובוס יוצא, וכולם אמרו לי ב10:10 (לא אמרו בערך), ומכיון שהן לא יודעות לא עברית ולא אנגלית, העדיפו לחכות שמה מ9:50 עד 10:40 והאוטובוס לא הופיע
התקשרתי לאגד והם אמרו שלא יכולים לעשות כלום, שאין להם יכולת לדעת מתי האוטובוס עובר שמה.
ככה קבלים תיירים??
|
|
|
|
|
|
|
|
אגד (Egged) שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון שקלאר - נציב פניו |
שם ותפקיד: |
פנייתך התקבלה והיא תיבדק מול הגורמים האחראים. באם אכן הייתה תקלה הקשורה בתיפקוד לקוי של הקו נדאג לפצותך במלוא עלות הכרטיסים. נבמקביל, אנא דאגי להעביר למשרדינו את הכרטיסים שנרכשו באוטובוס |
תגובה: |
בדיקה ופיצוי במקרה הצורך |
פתרון: |
|
|
|