פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו 166 האחרון של אגד פשוט לא הגיע ואנוכי משפחתי ועוד אזרחים סבלנו קשות מקור עז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏06 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
ישוב תקוע כתובת:
תיאור הבעיה:
(מכתב זה נשלח ל"תלונות הציבור אגד" לפחות 3 פעמים ולא נענה, נשלח אל משרד התחבורה לשכת השר ולא נענה-- הנה לכם עותק מקורי)אני מתנצל מראש על הנוסח אך כעסתי בטירוף !!!
בתודה , דודי .

7.11.05

לכבוד
שירות לקוחות אגד ולכל המעוניין

הנדון: אי הגעת קו 166 האחרון מתקוע לירושלים של 22:25


שלום לכם
אין מספיק מקום בדף זה על-מנת לתאר לכם את כעסי עליכם, איני יודע מהיכן להתחיל את תיאור תלאותיי ומפח הנפש ...
אתמול 6.11.05 נסעתי לאירוע בתקוע עם הורי- זוג אנשים מבוגרים , ירדתי עם הורי וציוד רב מרכבי בפתח הישוב אפרת על-מנת שלא ליסוע בכביש זה עם רדת החשיכה באוטו הפרטי ועלינו באוטובוס לישוב .
בתום האירוע ובידיעה ברורה לאחר הצצה באינטרנט באתר "אגד" על שעת האוטובוס האחרון ולאחר שאלות למקומיים ידעתי בבירור כי אוכל לחזור לביתי בערב באוטו ממוגן ובשעה נוחה וידועה לי מראש.
ב- 22:00 הפצרתי בהורי שנצא מוקדם שחס-וחלילה לא נאחר לאוטובוס.
22:10 קור איימים ומתחיל טפטוף קל אך יצאנו לתחנה ונעמדנו שם
השעה 22:25 חלפה ועדיין אין שום סימן לאוטובוס.
בתחנה כ-12 אנשים ואף זוג עם ילד קטן את כולם שאלנו אם עבר אוטובוס ונעננו בשלילה
ראוי לציין כשהגעתי ב- 22:10 לתחנה היו שם כבר כנראה אב ובנו שהמתינו ממוקדם יותר ...
ב-22:45 ובגשם זלעפות (ללא מעילי גשם לי ולהוריי) רצתי לשומר בפתח הישוב לברר מה קורה עם התחבורה מהישוב ובמקביל ניסו הורי לטלפן ל"אגד" אך אין תשובה אנושית כלשהי בשעות אלה.
אני והורי קפאנו מקור ורטיבות שם כמו כלבים !!! אף פעם לא קיוותי והייתי תלוי באוטובוס כמו המקרה של אתמול והוא לא מגיע !!!
לא נעים לי להתחיל לקלל , כי זה לא מתאים כאן , אך בזה עינתם אותי ואת הוריי עד כדי כך שאין לי אין לי מספיק אוצר מילים לתאר זאת , כולי זועם ורוגז ...
אתם יודעים איזה גשם היה שם ??? איזה קור היה שם ? שעה ומשהו עם סווצ'ר עלוב וג'ינס סחוטים במים ורוח עזה ומקפיאה במרחב הררי פתוח
וואללה אני לא יודע איך להמחיש לכם את כאבי, אני משתולל פה מעצבים !!!
לא ישנתי, כל הלילה התהפכתי מצד לצד עד שאירגע לקח לי להגיע לביתי עד שעה 01:10 כשאני והוריי רועדים רטובים וצליל השיניים הנוקשות נשמע כמו שלא שמעתי אותו אף פעם.
והאוטובוס כלל לא הגיע !!!!
אתם פשוט גרמתם לי ולהורי סבל בלתי יתואר

אני מתכוון להשתולל עם המכתב הזה לכל מקום שאוכל, איני יודע מה "לאחל" לכם וכיצד אסיים את המכתב .
אז פשוט אסיים אותו . דודי

לטיפולכם !!!


דודי בן-דוד ת.ז. 027434844
יהושע בן-נון 25/9 קרית ארבע
מיקוד 90100
ת.ד. 0884
פלא' 052-3387683
בזבוז זמן, וסבל פיזי סוג הנזק :
פיצוי הולם !! פתרון נדרש :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר שם ותפקיד:
צר לי מר בן דוד, אך המייל ששלחת לאתר תלונה ב 6.11 הגיע אלינו רק הבוקר !! למיטב זכרוני פנייתך התקבלה במשרדינו וניתנה לה תשובה. תגובה:
ניתנה תשובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה