פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחנק בקו אוטבוס 650 נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני גרה בנתניה ועובדת בתל אביב. מדי בוקר, אני עולה על קו 650 בשעה 6:45 או 7:00 ( אם אני מאחרת ). בכל אופן, בכל פעם שאני עולה אני חוטפת מחנק ובחילה מהריחות שבאוטבוס. ריחות הנגרמים מהעדר אוורור של הרכב. האוטובוס כולו סגור. חלונות הזכוכית מוגפים, ואין אוויר נקי שנכנס. יש לציין, שעל פי רוב, האוטבוס מלא בנוסעים. הבעיה מחריפה במיוחד, כשמגיע החורף. ( מפה ומשם, אני שומעת אנשים משתעלים בתוך הרכב הסגור...) אם אני מנסה לפתוח חלון, נוסעים אחרים מתלוננים ( במידה מסוימת של צדק...) שקר להם. רוח קרה ומקפיאה נושבת מהחלון. יש לציין, לרוב, הנהג מפעיל מיזוג אוויר. אבל נראה שזו הדרך היחידה להתמודד עם התופעה. אבל מיזוג אוויר לא ממש עוזר. יש עדיין מחנק נוראי. בימים האחרונים, זה ממש עינוי, אני חשה בחילה, ומתפללת לרגע שנגיע לתחנת ארלוזורוב בת"א, ואוכל לרדת... אני מציעה אם אפשרי הדבר, כי מדי יום, בשעה שהנהג נוסע כשאין נוסעים, לעשות נסיעה של 15-20 דקות עם חלונות פתוחים ולאפשר סירקולציה של אוויר נקי לאוורר את האוטובוס... כך אפשר יהיה לנסוע, מבלי לעבור מדי בוקר, את העינוי, של מחנק נוראי ותחושת בחילה...

אודה לטיפולכם בעניין זה.

בכבוד רב,

עליזה דורני

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
לידיעתך, אגד שמה לה למטרה להביא לשיפור מתמיד בכל הנושא של שירות הלקוחות.
אחד מסימני השיפור הינם אוטובוסים ישנים שמוצאים ממאגר צי הרכב של אגד ואוטובוסים חדישים משוכללים וממוזגים שמוכנסים במקומם. אני תקווה כי כבר בעתיד הקרוב תוכלי לחוש בכך בנסיעתך בשירות אגד.,
תגובה:
שיפור מתמיד בצי אוטובוסים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה