פרטי התלונה

תלונות אגד (Egged)

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה אגד (Egged)שעות פתיחה אגד (Egged) גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו מספר 175 מתל אביב לראשל"צ נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏29 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנל וכן במספר רב של תאריכים קודמים לכן הקו נהל אינו מגיע בשעה הייעודה (מאחר וקו זה פועל רק פעמיים ביום בשעות אחר הצהריים בשעה 15:55, ו- 16:55, ) אנו נוהגים להתקשר טלפונית ישירות למפקח באגד שאחראי על קו זה ולתדהמתינו התשובות תמיד אינן לעיניין כמו בתאריך הנל שנמסר לנו לאחר איחור של חצי שעה כי הקו כנראה לא יגיע מאחר ולא ידוע איכן הנהג ואין אפשרות ליצור קשר עימו.
לא ברור כיצד חברה ציבורית ונציגה לא עומדים בלו"ז והתשובה היא לא רלוונטית ואולי מתבקש שהחברה תדאג כי עובדים מטעמה ידעו את מלאכתם או שיוחלפו
אודה אם תואילו לטפל בבעיה שנמשכת מזה כשנתיים בהקדם האפשרי
בתודה מראש גבריאלה בראונשטיין
עלבון לאינטיליגנציה סוג הנזק :

אגד (Egged) שירות לקוחות

, תגובה:
ירון שקלאר - נציב פניו שם ותפקיד:
הבעייה כפי שתיארת מעוררת פליאה בעיני שכן אנו מחוייבים ללוחות הזמנים של הקו ביציאתו מנקודת המוצא כאשר אין לנו התחייבות לשעת הגעה לתחנות ביניים שכן הדבר כרוך בגורמים שאינם בשליטת אגד. יחד עם זאת תשובתו של הפקח תמוהה מה שמחיב בדיקה קפדנית מול מנהל הסניף. עם תום הבדיקה נודיעך דבר. תגובה:
בדיקה עם הגורם הממונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה